דלג לתוכן המרכזי

איך מגיעים להשגרירות הנוצרית הבינלאומית, ירושלים באוטובוס או רכבת ישראל?

צפה בהשגרירות הנוצרית הבינלאומית, ירושלים, על המפה

דרכי הגעה אל השגרירות הנוצרית הבינלאומית בירושלים, באמצעות תחבורה ציבורית

הקווים הבאים עוברים ליד השגרירות הנוצרית הבינלאומית

  • אוטובוסאוטובוס:
  • רכבת ישראלרכבת ישראל:

איך מגיעים להשגרירות הנוצרית הבינלאומית באוטובוס?

לחיצה על קו האוטובוס תתן לך הוראות הגעה מדויקות, תראה את הדרך על גבי המפה, ותציג את שעות ההגעה ואת לוחות הזמנים המעודכנים.

איך מגיעים להשגרירות הנוצרית הבינלאומית ברכבת ישראל?

לחיצה על קו הרכבת ישראל תתן לך הוראות הגעה מדויקות, תראה את הדרך על גבי המפה, ותציג את שעות ההגעה ואת לוחות הזמנים המעודכנים.

תחנות האוטובוס שנמצאות ליד השגרירות הנוצרית הבינלאומית בירושלים

  • חזקיהו המלך/רחל אמנו,3 דקות הליכה,
  • רחל אמנו/רות,3 דקות הליכה,

קווי אוטובוס להשגרירות הנוצרית הבינלאומית בירושלים

  • 13,ככר השבת/ישעיהו,
  • 14,קניון מלחה/א''ס מכבי,
  • 18,בנייני האומה/הנשיא השישי,
  • 90,בי''ח הרצוג/גבעת שאול,
  • 851,ישיבת חורב/שדרות גולדה מאיר,
  • 951,בן זכאי/בן בבא,
  • 933,בי''ס בויאר/תורה ועבודה,
שאלות ותשובות
  • מהן התחנות הקרובות ביותר אל השגרירות הנוצרית הבינלאומית?

    התחנות הקרובות להשגרירות הנוצרית הבינלאומית הן:

    • תחנת חזקיהו המלך/רחל אמנו נמצאת במרחק של 117 מטרים ממך, 3 דקות הליכה.
    • תחנת רחל אמנו/רות נמצאת במרחק של 165 מטרים ממך, 3 דקות הליכה.
  • אילו קווי אוטובוס עוצרים ליד השגרירות הנוצרית הבינלאומית?

    קווי האוטובוס האלה עוצרים ליד השגרירות הנוצרית הבינלאומית: 18

  • אילו קווי רכבת ישראל עוצרים ליד השגרירות הנוצרית הבינלאומית?

    קווי הרכבת ישראל האלה עוצרים ליד השגרירות הנוצרית הבינלאומית: קו בית שמש - ירושלים מלחה

  • איזו תחנת אוטובוס היא הקרובה ביותר להשגרירות הנוצרית הבינלאומית בירושלים?

    תחנות האוטובוס הקרובות ביותר להשגרירות הנוצרית הבינלאומית בירושלים הן חזקיהו המלך/רחל אמנו ורחל אמנו/רות. הקרובה מביניהן נמצאת במרחק הליכה של 3 דקות משם.

צפה בהשגרירות הנוצרית הבינלאומית, ירושלים, על המפה

אפליקציית הניידות העירונית הפופולארית ביותר ב-ירושלים.
תכנון מסלול, זמני הגעה מעודכנים, התראות שירות, מפות ועוד

תחבורה ציבורית אל השגרירות הנוצרית הבינלאומית ב-ירושלים

רוצה לדעת איך להגיע להשגרירות הנוצרית הבינלאומית בירושלים, ישראל? מוביט עוזרת לך למצוא את הדרך הטובה ביותר כדי להגיע להשגרירות הנוצרית הבינלאומית ומספקת לך הנחיות הגעה באמצעות התחבורה הציבורית, צעד אחר צעד.

Moovit מספקת מפות חינמיות והנחיות הגעה בזמן אמת כדי לעזור לך לנווט בעירך. אפשר לצפות כאן בלוחות זמנים, קווים ומסלולים, ולגלות כמה זמן ייקח לך להגיע להשגרירות הנוצרית הבינלאומית בזמן אמת.

רוצה למצוא את התחנה הקרובה ביותר להשגרירות הנוצרית הבינלאומית? הנה רשימת התחנות הקרובות ביותר ליעדך: חזקיהו המלך/רחל אמנו; רחל אמנו/רות.

אוטובוס:רכבת ישראל:

רוצה לראות אם יש קו אחר שמגיע ליעד מהר יותר? Moovit עוזרת לך למצוא קווים חלופיים או זמני הגעה מהירים יותר. אפשר לקבל הנחיות הגעה ממקום מסוים אל השגרירות הנוצרית הבינלאומית בקלות על ידי שימוש באפליקציית Moovit או באתר Moovit.

אנחנו הופכים את הנסיעה להשגרירות הנוצרית הבינלאומית לפשוטה, וזו בדיוק הסיבה שבגללה למעלה מ- 1.5 מליון נוסעים, כולל נוסעים בירושלים, סומכים על Moovit ורואים בה את האפליקציה הטובה ביותר לתחבורה הציבורית. לא צריך להוריד אפליקציה נפרדת לאוטובוס או לרכבת, ב-Moovit אפשר למצוא את כל המידע שצריך על כל סוגי התחבורה הציבורית, כולל כמובן את לוחות הזמנים המעודכנים ביותר עבור אוטובוסים ורכבות.

למידע על מחירים של אוטובוס ו- רכבת ישראל, עלויות ותעריפי נסיעות להשגרירות הנוצרית הבינלאומית, יש לבדוק באפליקציית Moovit

מומלץ להשתמש באפליקציה כדי לנווט ליעדים נפוצים כמו שדה התעופה, בית חולים, מגרש ספורט, סופר, קניון, בית קפה, בית ספר, מכללה ואוניברסיטה.

השגרירות הנוצרית הבינלאומית כתובת: רחוב David Alro'i St 3, Jerusalem, Israel בירושלים

השגרירות הנוצרית הבינלאומית, ירושלים
השגרירות הנוצרית הבינלאומית, ירושליםהשגרירות הנוצרית הבינלאומית ירושלים (באנגלית: International Christian Embassy Jerusalem – ICEJ) היא ארגון בינלאומי של נוצרים אוהבי ישראל שמרכזו בירושלים. לארגון סניפים ונציגויות בכ-60 מדינות ברחבי העולם. הארגון אינו שגרירות רשמית במובן הדיפלומטי של המילה, ובחר את שמו כביטוי הצהרתי של תמיכה נוצרית חובקת עולם בישראל ובירושלים כבירתה. הארגון מונה בין מטרותיו הסברה פרו-ציונית בקרב קהילות נוצריות בעולם, רתימת מנהיגים רוחניים וארגונים נוצריים להשפעה על מדיניות ממשלותיהם כלפי ישראל, סיוע לעליית יהודים מקצות תבל לישראל, תמיכה בפרויקטים של רווחה למען תושבי ישראל, ובניית גשרים לפיוס בין ערבים ויהודים. מרבית פעילי הארגון הם נוצרים בני זרמים פרוטסטנטיים, ועיקר השפעתו במדינות שבהן קהילות נרחבות המשתייכות לזרמים האוונגליסטים והפונדמנטליסטים של הנצרות הפרוטסטנטית. מפעלה הבולט של השגרירות הנוצרית הוא ארגונה של עצרת חג הסוכות הנוצרי (Feast of Tabernacles), הנערכת מדי שנה בירושלים במהלך ימי הסוכות. בעצרת זו מתכנסים אלפי צליינים נוצרים מרחבי העולם למפגן תמיכה גדול בישראל, לתפילות לשלומה ולשיעורים על הקשר בין זכותו של עם ישראל למולדתו לבין הגאולה הנוצרית ושיבתו של ישו. עצרת זו מתקיימת ברציפות מדי שנה מאז 1980. מטה הארגון בשכונת קטמון בירושלים, ובו פועלים כ-50 מתנדבים בני לאומים שונים בפרויקטים הציוניים שבהם מעורבת השגרירות. המוטו תחתיו פועלים אנשי השגרירות הנוצרית הוא הפסוק "נחמו נחמו עמי יאמר אלהיכם" (ישעיהו מ' 1), שאותו הם מפרשים כהנחיה אלוהית לשמש מקור תמיכה וסיוע לעם ישראל. מטה הארגון נמצא ברחוב רחל אמנו 20 בירושלים, בוילה שרקסי שהוקמה על ידי אחת המשפחות הערביות העשירות בירושלים.
איך מגיעים באמצעות תחבורה ציבורית  להשגרירות הנוצרית הבינלאומית? - מידע על המקום

קווי תחבורה ציבורית עם התחנות הקרובות ביותר להשגרירות הנוצרית הבינלאומית בירושלים

קווי האוטובוס עם התחנות הקרובות ביותר להשגרירות הנוצרית הבינלאומית בירושלים

קל יותר להגיע להשגרירות הנוצרית הבינלאומית באמצעות...