דלג לתוכן המרכזי

איך מגיעים לחירייה, ישראל באוטובוס או רכבת ישראל?

צפה בחירייה, ישראל, על המפה

דרכי הגעה אל חירייה בישראל, באמצעות תחבורה ציבורית

הקווים הבאים עוברים ליד חירייה

  • אוטובוסאוטובוס:

איך מגיעים לחירייה באוטובוס?

לחיצה על קו האוטובוס תתן לך הוראות הגעה מדויקות, תראה את הדרך על גבי המפה, ותציג את שעות ההגעה ואת לוחות הזמנים המעודכנים.

תחנות האוטובוס שנמצאות ליד חירייה בישראל

  • דרך בן גוריון/כצנלסון,40 דקות הליכה,

קווי אוטובוס לחירייה בישראל

  • 87,אזור,
  • 95,קפלן/השבעה,
  • 95,ראשון לציון,
  • 96,אזור,
  • 296,תל אביב-יפו,
  • 795,חולון,
  • 80,חולון,
שאלות ותשובות
  • מהן התחנות הקרובות ביותר אל חירייה?

    התחנות הקרובות לחירייה הן:

    • תחנת דרך בן גוריון/כצנלסון נמצאת במרחק של 3122 מטרים ממך, 40 דקות הליכה.
  • אילו קווי אוטובוס עוצרים ליד חירייה?

    קווי האוטובוס האלה עוצרים ליד חירייה: 163, 164, 201, 274, 74, 96

  • באיזו שעה יוצא קו האוטובוס הראשון לחירייה בישראל?

    קו 96 הוא קו האוטובוס הראשון שנוסע לחירייה בישראל. הוא עוצר בקרבת מקום בשעה 05:31.

  • באיזו שעה יוצא קו האוטובוס האחרון לחירייה בישראל?

    קו 296 הוא קו האוטובוס האחרון שנוסע לחירייה בישראל. הוא עוצר בקרבת מקום בשעה 02:42.

  • כמה עולה נסיעה באוטובוס לחירייה?

    נסיעה באוטובוס לחירייה עולה בסביבות ₪5.50 - ₪12.00.

  • כמה עולה נסיעה ברכבת ישראל לחירייה?

    נסיעה ברכבת ישראל לחירייה עולה בסביבות ₪9.00 - ₪24.00.

צפה בחירייה, ישראל, על המפה

אפליקציית הניידות העירונית הפופולארית ביותר ב-ישראל.
תכנון מסלול, זמני הגעה מעודכנים, התראות שירות, מפות ועוד

תחבורה ציבורית אל חירייה ב-ישראל

רוצה לדעת איך להגיע לחירייה בישראל, ישראל? מוביט עוזרת לך למצוא את הדרך הטובה ביותר כדי להגיע לחירייה ומספקת לך הנחיות הגעה באמצעות התחבורה הציבורית, צעד אחר צעד.

Moovit מספקת מפות חינמיות והנחיות הגעה בזמן אמת כדי לעזור לך לנווט בעירך. אפשר לצפות כאן בלוחות זמנים, קווים ומסלולים, ולגלות כמה זמן ייקח לך להגיע לחירייה בזמן אמת.

רוצה למצוא את התחנה הקרובה ביותר לחירייה? הנה רשימת התחנות הקרובות ביותר ליעדך: דרך בן גוריון/כצנלסון.

אוטובוס:

רוצה לראות אם יש קו אחר שמגיע ליעד מהר יותר? Moovit עוזרת לך למצוא קווים חלופיים או זמני הגעה מהירים יותר. אפשר לקבל הנחיות הגעה ממקום מסוים אל חירייה בקלות על ידי שימוש באפליקציית Moovit או באתר Moovit.

אנחנו הופכים את הנסיעה לחירייה לפשוטה, וזו בדיוק הסיבה שבגללה למעלה מ- 1.5 מליון נוסעים, כולל נוסעים בישראל, סומכים על Moovit ורואים בה את האפליקציה הטובה ביותר לתחבורה הציבורית. לא צריך להוריד אפליקציה נפרדת לאוטובוס או לרכבת, ב-Moovit אפשר למצוא את כל המידע שצריך על כל סוגי התחבורה הציבורית, כולל כמובן את לוחות הזמנים המעודכנים ביותר עבור אוטובוסים ורכבות.

למידע על מחירים של אוטובוס ו- רכבת ישראל, עלויות ותעריפי נסיעות לחירייה, יש לבדוק באפליקציית Moovit

מומלץ להשתמש באפליקציה כדי לנווט ליעדים נפוצים כמו שדה התעופה, בית חולים, מגרש ספורט, סופר, קניון, בית קפה, בית ספר, מכללה ואוניברסיטה.

חירייה כתובת: רחוב 4 Road South (near Ganot Int.) בישראל

חירייה
חירייהפארק אריאל שרון הוא שטח גלילי פתוח לאורך נחל איילון בקטע שבין נמל התעופה בן-גוריון לנתיבי איילון. השטח תחום ממזרח ומצפון על ידי אור יהודה, רמת גן ותל אביב-יפו ומדרום על ידי כביש 1, אזור ומקוה ישראל. גודלו של השטח כולל השטח הפתוח של מקוה ישראל 8,500 דונם (8.5 קמ"ר: פי שניים וחצי מגודלו של הסנטרל פארק) ונועד לשמש כריאה הירוקה של דרום מטרופולין גוש דן המצוי בשטחה הגאוגרפי של גוש דן. בתוכנית-האב שלו, הפארק כולל את תל הפסולת המשוקם חירייה, מתחם חוות שלם, שטחי מקוה ישראל ופארק מנחם בגין. בפארק זורמים נחל איילון ושלושה מיובליו. ההחלטה על הקמת פארק מטרופוליני ובצידו אזור המוקדש למיחזור התקבלה בשנת 2005 על ידי ממשלת ישראל והוא נחנך ב-27 באוקטובר 2007. הנקודה הנישאת בשטח הפארק היא "מתחם ההר" (לשעבר תל הזבל) וגובהה כ-60 מטרים מפני הקרקע. בכניסה הראשית לפארק ניצבים בתיה המשוחזרים של חוות שלם הכוללים בין השאר את מרכז המבקרים. יש בשטח שבילים המאפשרים טיולים רגליים ובאמצעות אופניים. פארק אריאל שרון מנוהל על ידי חברת פארק אריאל שרון, חברה ממשלתית לתועלת הציבור (חל"צ), הפועלת תחת המשרד להגנת הסביבה. משרדי הפארק נמצאים בחוות שלם ברחוב דרך בר-לב 298 בתל אביב. בשנת 2007 החליטה ועדת השמות הממשלתית לקרוא לפארק בשם "פארק אריאל שרון", כהוקרה על תרומתו של ראש הממשלה להקמת המקום. לשם הקמת הפארק הוקמה חברה ממשלתית בשם "החברה הממשלתית פארק אריאל שרון (איילון) בע"מ". עד להקמת הפארק נקרא האזור חירייה, על שם הכפר הערבי אל-ח'ירייה, ששכן על חורבותיה של בני ברק הקדומה (שהייתה ממוקמת בחלקו הדרום-מערבי של מחלף מסובים ובשטחים הסובבים אותו) עד למלחמת העצמאות. הפארק כולל שטחי טבע, נוף, ארכאולוגיה ואף שטחים חקלאיים ובו מסלולי טיול, הליכה ורכיבה על אופניים, וכן מתחמים לשהייה בחיק הטבע. בפארק מגוון ביולוגי עשיר, הכולל בין השאר מיני זוחלים, יונקים, דו-חיים וציפורים שעבורן שטחי הפארק משמשים תחנת עצירה על ציר הנדידה. שטחי הפארק יוצרים מסדרון אקולוגי לתנועה ולמעבר של בעלי-חיים, ובפארק מתקיימים בתי גידול רבים לחי ולצומח. הפארק זכה בפרס העיצוב הירוק בקטגוריית אדריכלות נוף של המרכז האירופי לאדריכלות לשנת 2010.
איך מגיעים באמצעות תחבורה ציבורית  לחירייה? - מידע על המקום

קווי תחבורה ציבורית עם התחנות הקרובות ביותר לחירייה בישראל

קווי האוטובוס עם התחנות הקרובות ביותר לחירייה בישראל

קל יותר להגיע לחירייה באמצעות...