דלג לתוכן המרכזי

איך מגיעים לחרוב, שעלבים באוטובוס?

צפה בחרוב, שעלבים, על המפה

דרכי הגעה אל חרוב בשעלבים, באמצעות תחבורה ציבורית

הקווים הבאים עוברים ליד חרוב

  • אוטובוסאוטובוס: 

איך מגיעים לחרוב באוטובוס?

לחיצה על קו האוטובוס תתן לך הוראות הגעה מדויקות, תראה את הדרך על גבי המפה, ותציג את שעות ההגעה ואת לוחות הזמנים המעודכנים.

תחנות האוטובוס שנמצאות ליד חרוב בשעלבים

  • תחנת קמח,1 דקות הליכה,

קווי אוטובוס לחרוב בשעלבים

  • 18,מודיעין-מכבים-רעות,
שאלות ותשובות
  • מהן התחנות הקרובות ביותר אל חרוב?

    התחנות הקרובות לחרוב הן:

    • תחנת תחנת קמח נמצאת במרחק של 33 מטרים ממך, 1 דקות הליכה.
  • איזה קו אוטובוס עוצר ליד חרוב?

    18

  • איזו תחנת אוטובוס היא הקרובה ביותר לחרוב בשעלבים?

    תחנת האוטובוס הקרובה ביותר לחרוב בשעלבים היא תחנת קמח, שנמצאת במרחק הליכה של 1 דקות משם.

צפה בחרוב, שעלבים, על המפה

אפליקציית הניידות העירונית הפופולארית ביותר ב-שעלבים.
תכנון מסלול, זמני הגעה מעודכנים, התראות שירות, מפות ועוד

תחבורה ציבורית אל חרוב ב-שעלבים

רוצה לדעת איך להגיע לחרוב בשעלבים, ישראל? מוביט עוזרת לך למצוא את הדרך הטובה ביותר כדי להגיע לחרוב ומספקת לך הנחיות הגעה באמצעות התחבורה הציבורית, צעד אחר צעד.

Moovit מספקת מפות חינמיות והנחיות הגעה בזמן אמת כדי לעזור לך לנווט בעירך. אפשר לצפות כאן בלוחות זמנים, קווים ומסלולים, ולגלות כמה זמן ייקח לך להגיע לחרוב בזמן אמת.

רוצה למצוא את התחנה הקרובה ביותר לחרוב? הנה רשימת התחנות הקרובות ביותר ליעדך: תחנת קמח.

אוטובוס:

רוצה לראות אם יש קו אחר שמגיע ליעד מהר יותר? Moovit עוזרת לך למצוא קווים חלופיים או זמני הגעה מהירים יותר. אפשר לקבל הנחיות הגעה ממקום מסוים אל חרוב בקלות על ידי שימוש באפליקציית Moovit או באתר Moovit.

אנחנו הופכים את הנסיעה לחרוב לפשוטה, וזו בדיוק הסיבה שבגללה למעלה מ- 1.5 מליון נוסעים, כולל נוסעים בשעלבים, סומכים על Moovit ורואים בה את האפליקציה הטובה ביותר לתחבורה הציבורית. לא צריך להוריד אפליקציה נפרדת לאוטובוס או לרכבת, ב-Moovit אפשר למצוא את כל המידע שצריך על כל סוגי התחבורה הציבורית, כולל כמובן את לוחות הזמנים המעודכנים ביותר עבור אוטובוסים ורכבות.

למידע על מחירים של אוטובוס, עלויות ותעריפי נסיעות לחרוב, יש לבדוק באפליקציית Moovit

מומלץ להשתמש באפליקציה כדי לנווט ליעדים נפוצים כמו שדה התעופה, בית חולים, מגרש ספורט, סופר, קניון, בית קפה, בית ספר, מכללה ואוניברסיטה.

חרוב כתובת: רחוב חרוב, שעלבים, ישראל בשעלבים

חרוב, שעלבים

היעזר ב-Moovit לנסיעה ממקום למקום בשעלבים בעזרת קווי תחבורה ציבורית, לבחירתך.

אנו נציג לך מהם מסלולי הנסיעה המומלצים/המהירים/הנוחים ביותר ליעדך בשעלבים , נכוון אותך איזה קו אוטובוס או רכבת עליך לקחת, באיזו תחנה עליך לרדת מהקו ונמליץ לך באיזה מאמצעי התחבורה הציבורית הכי כדאי לך לעשות שימוש. כמו שאתה מבין, עם Moovit הדרך להגיע לכל מקום בשעלבים היא קלה ופשוטה

בנסיעה לכל יעד בשעלבים אפשר להשתמש בניווט ה-LIVE של Moovit עם התראות הנסיעה, כדי לדעת מה מרחק ההליכה, משך ההמתנה לקו, מספר תחנות הנסיעה ו-Moovit תודיע לך באיזו תחנה לרדת ככל שתתקרב אליה. אין צורך לבדוק את המפה כל הזמן.

רוצה לדעת איך נוסעים בתחבורה ציבורית בשעלבים או איך משלמים על תחבורה ציבורית בשעלבים? אפליקציית התחבורה הציבורית Moovit יכולה לעזור לך לנווט בתחבורה ציבורית בקלות, ובתשלום מינימלי. היא כוללת מחירי תחבורה ציבורית ומחירי כרטיסים. היית רוצה מפה של קווי התחבורה הציבורית בשעלבים? אפליקציית התחבורה הציבורית Moovit מציגה את כל מפות התחבורה הציבורית בשעלבים עם כל מסלולי האוטובוס והתחנות בצורה אינטראקטיבית.

ב-שעלבים יש 1 סוגי תחבורה ציבורית: אוטובוס, המופעלים על ידי מספר מפעילות תחבורה ציבורית, כולל דן (Dan), הרכבת הקלה תל אביב - תבל - הקו האדום, רכבת ישראל (Israel Railways), אגד (Egged), מטרופולין (Metropoline), קווים (Kavim), אלקטרה אפיקים (Electra Afikim), נתיב אקספרס (Nateev Express), אקסטרה (Extra), אקסטרה ירושלים, הרכבת הקלה ירושלים - כפיר, דן בדרום (Dan Badarom), דן באר שבע (Dan Beer-Sheva), אלקטרה אפיקים תחבורה (Electra Afikim Tachbura) ו- סופרבוס (Superbus).

קווי תחבורה ציבורית עם התחנות הקרובות ביותר לחרוב בשעלבים

קווי האוטובוס עם התחנות הקרובות ביותר לחרוב בשעלבים

קל יותר להגיע לחרוב באמצעות...