דלג לתוכן המרכזי

איך מגיעים לחרשים באוטובוס?

צפה בחרשים על המפה

דרכי הגעה אל חרשים, באמצעות תחבורה ציבורית

הקווים הבאים עוברים ליד חרשים

  • אוטובוסאוטובוס:

איך מגיעים לחרשים באוטובוס?

לחיצה על קו האוטובוס תתן לך הוראות הגעה מדויקות, תראה את הדרך על גבי המפה, ותציג את שעות ההגעה ואת לוחות הזמנים המעודכנים.

תחנות האוטובוס שנמצאות ליד חרשים

  • חרשים,4 דקות הליכה,
  • חיילים משוחררים יב,63 דקות הליכה,

קווי אוטובוס לחרשים

  • 14,כרמיאל,
  • 15,בית ג'ן,
  • 54,מכללת מזרח התיכון,
  • 152,ת. רכבת כרמיאל,
שאלות ותשובות
  • מהן התחנות הקרובות ביותר אל חרשים?

    התחנות הקרובות לחרשים הן:

    • תחנת חרשים נמצאת במרחק של 284 מטרים ממך, 4 דקות הליכה.
    • תחנת חיילים משוחררים יב נמצאת במרחק של 4877 מטרים ממך, 63 דקות הליכה.
  • אילו קווי אוטובוס עוצרים ליד חרשים?

    קווי האוטובוס האלה עוצרים ליד חרשים: 14, 45, 66

  • איזו תחנת אוטובוס היא הקרובה ביותר לחרשים?

    תחנת האוטובוס הקרובה ביותר לחרשים היא חרשים, שנמצאת במרחק הליכה של 4 דקות משם.

צפה בחרשים על המפה

אפליקציית הניידות העירונית הפופולארית ביותר ב-חרשים.
תכנון מסלול, זמני הגעה מעודכנים, התראות שירות, מפות ועוד

תחבורה ציבורית אל חרשים

רוצה לדעת איך להגיע לחרשים, ישראל? מוביט עוזרת לך למצוא את הדרך הטובה ביותר כדי להגיע לחרשים ומספקת לך הנחיות הגעה באמצעות התחבורה הציבורית, צעד אחר צעד.

Moovit מספקת מפות חינמיות והנחיות הגעה בזמן אמת כדי לעזור לך לנווט בעירך. אפשר לצפות כאן בלוחות זמנים, קווים ומסלולים, ולגלות כמה זמן ייקח לך להגיע לחרשים בזמן אמת.

רוצה למצוא את התחנה הקרובה ביותר לחרשים? הנה רשימת התחנות הקרובות ביותר ליעדך: חרשים; חיילים משוחררים יב.

אוטובוס:

רוצה לראות אם יש קו אחר שמגיע ליעד מהר יותר? Moovit עוזרת לך למצוא קווים חלופיים או זמני הגעה מהירים יותר. אפשר לקבל הנחיות הגעה ממקום מסוים אל חרשים בקלות על ידי שימוש באפליקציית Moovit או באתר Moovit.

אנחנו הופכים את הנסיעה לחרשים לפשוטה, וזו בדיוק הסיבה שבגללה למעלה מ- 1.5 מליון נוסעים, כולל נוסעים בחרשים, סומכים על Moovit ורואים בה את האפליקציה הטובה ביותר לתחבורה הציבורית. לא צריך להוריד אפליקציה נפרדת לאוטובוס או לרכבת, ב-Moovit אפשר למצוא את כל המידע שצריך על כל סוגי התחבורה הציבורית, כולל כמובן את לוחות הזמנים המעודכנים ביותר עבור אוטובוסים ורכבות.

למידע על מחירים של אוטובוס, עלויות ותעריפי נסיעות לחרשים, יש לבדוק באפליקציית Moovit

מומלץ להשתמש באפליקציה כדי לנווט ליעדים נפוצים כמו שדה התעופה, בית חולים, מגרש ספורט, סופר, קניון, בית קפה, בית ספר, מכללה ואוניברסיטה.

מיקום: חרשים, ישראל

חרשים
חרשיםחָרָשִׁים (בקמצים גדולים; ריבוי מן חָרָשׁ) הוא יישוב קהילתי בגליל בתחומי המועצה האזורית משגב, צפונית לכרמיאל, ליד פסגת הר שזור בגובה של כ-850 מ' ובסמוך לשמורת הטבע הר מירון. היישוב נוסד בשנת 1980 במסגרת תוכנית המצפים בגליל. שמו של היישוב בא לו על שם אתר ארכאולוגי סמוך, "תל חָרָשִׁים", שהיה יישוב עברי קדום בתקופת הברזל, ואשר תושביו נודעו כחרשי ברזל. חרשים הוא בין היישובים הבודדים בארץ בהם שימור הסביבה מיושם הלכה למעשה. אופן ההשתלבות הסביבתית מהווה מקור השראה ליישובים אחרים. היישוב ממוקם בתוך יער בראשיתי האופייני להר הגבוה של הגליל העליון. תצורות הסלעים והנוף ייחודיות ומרשימות. היער מאופיין במגוון רב מאוד של צמחים ובעלי חיים. האהבה והכבוד הרב שרוחשים תושבי המקום, מוצאים ביטוי בהשתלבותו הייחודית של היישוב בסביבתו ובמזעור הפגיעה בחורש המקיף אותו ונמצא בתוכו. כדי לודא שחרשים ישאר ישוב צנוע ויחודי, המכבד את סביבתו, בוצע בשנת 2015 תכנון אסטרטגי לפיתוח מרוסן ומבוקר של היישוב ל 25 שנה - עד לשנת 2040, במתווה של ישוב לדורות. בקרבת היישוב תצפיות נוף ושבילי הליכה בחורש. מסלול טיול פופולרי (המסומן במפת סימון השבילים של החברה להגנת הטבע) יוצא מחרשים ויורד על פני מצוק נחל פקיעין אל הכפר פקיעין. מזג האוויר בחרשים אופייני לאזור הרי הצפון והוא מתאפיין בטמפרטורות נמוכות יחסית ומשקעים מרובים. כמעט בכל חורף מתרחש אירוע שלג ובשל מיקומו הטופוגרפי, כמות המשקעים השנתית היא כ-1,000 מ"מ (אחד המקומות הגשומים ביותר במדינה). ביישוב ממוקמת תחנה של השירות המטאורולוגי הישראלי, שהחלה לפעול בשנת 1986.
איך מגיעים באמצעות תחבורה ציבורית  לחרשים? - מידע על המקום

קווי תחבורה ציבורית עם התחנות הקרובות ביותר לחרשים

קווי האוטובוס עם התחנות הקרובות ביותר לחרשים

קל יותר להגיע לחרשים באמצעות...