דלג לתוכן המרכזי

איך מגיעים לטירת צבי באוטובוס או רכבת ישראל?

צפה בטירת צבי על המפה

דרכי הגעה אל טירת צבי, באמצעות תחבורה ציבורית

הקווים הבאים עוברים ליד טירת צבי

  • אוטובוסאוטובוס: 

איך מגיעים לטירת צבי באוטובוס?

לחיצה על קו האוטובוס תתן לך הוראות הגעה מדויקות, תראה את הדרך על גבי המפה, ותציג את שעות ההגעה ואת לוחות הזמנים המעודכנים.

תחנות האוטובוס שנמצאות ליד טירת צבי

  • שדה אליהו,33 דקות הליכה,
  • תל תאומים א,64 דקות הליכה,

קווי אוטובוס לטירת צבי

  • 17,טירת צבי,
  • 17,בית שאן,
  • 21,בית שאן,
  • 21,רוויה,
שאלות ותשובות
  • מהן התחנות הקרובות ביותר אל טירת צבי?

    התחנות הקרובות לטירת צבי הן:

    • תחנת שדה אליהו נמצאת במרחק של 2393 מטרים ממך, 33 דקות הליכה.
    • תחנת תל תאומים א נמצאת במרחק של 4934 מטרים ממך, 64 דקות הליכה.
  • אילו קווי אוטובוס עוצרים ליד טירת צבי?

    קווי האוטובוס האלה עוצרים ליד טירת צבי: 17

צפה בטירת צבי על המפה

אפליקציית הניידות העירונית הפופולארית ביותר ב-טירת צבי.
תכנון מסלול, זמני הגעה מעודכנים, התראות שירות, מפות ועוד

תחבורה ציבורית אל טירת צבי

רוצה לדעת איך להגיע לטירת צבי, ישראל? מוביט עוזרת לך למצוא את הדרך הטובה ביותר כדי להגיע לטירת צבי ומספקת לך הנחיות הגעה באמצעות התחבורה הציבורית, צעד אחר צעד.

Moovit מספקת מפות חינמיות והנחיות הגעה בזמן אמת כדי לעזור לך לנווט בעירך. אפשר לצפות כאן בלוחות זמנים, קווים ומסלולים, ולגלות כמה זמן ייקח לך להגיע לטירת צבי בזמן אמת.

רוצה למצוא את התחנה הקרובה ביותר לטירת צבי? הנה רשימת התחנות הקרובות ביותר ליעדך: שדה אליהו; תל תאומים א.

אוטובוס:

רוצה לראות אם יש קו אחר שמגיע ליעד מהר יותר? Moovit עוזרת לך למצוא קווים חלופיים או זמני הגעה מהירים יותר. אפשר לקבל הנחיות הגעה ממקום מסוים אל טירת צבי בקלות על ידי שימוש באפליקציית Moovit או באתר Moovit.

אנחנו הופכים את הנסיעה לטירת צבי לפשוטה, וזו בדיוק הסיבה שבגללה למעלה מ- 1.5 מליון נוסעים, כולל נוסעים בטירת צבי, סומכים על Moovit ורואים בה את האפליקציה הטובה ביותר לתחבורה הציבורית. לא צריך להוריד אפליקציה נפרדת לאוטובוס או לרכבת, ב-Moovit אפשר למצוא את כל המידע שצריך על כל סוגי התחבורה הציבורית, כולל כמובן את לוחות הזמנים המעודכנים ביותר עבור אוטובוסים ורכבות.

למידע על מחירים של אוטובוס ו- רכבת ישראל, עלויות ותעריפי נסיעות לטירת צבי, יש לבדוק באפליקציית Moovit

מומלץ להשתמש באפליקציה כדי לנווט ליעדים נפוצים כמו שדה התעופה, בית חולים, מגרש ספורט, סופר, קניון, בית קפה, בית ספר, מכללה ואוניברסיטה.

מיקום: טירת צבי, ישראל

טירת צבי
טירת צביטִירַת צְבִי הוא קיבוץ בעמק בית שאן, כשבעה קילומטר מדרום לבית שאן, ובסמוך לשפך נחל בזק לנהר הירדן. הקיבוץ נוסד בכ"א בתמוז תרצ"ז (1937) במסגרת יישובי "חומה ומגדל", בידי חברי ברית חלוצים דתיים (בח"ד) שעלו מגרמניה, מפולין ומרומניה, והשתייכו לשתי קבוצות: קבוצת שח"ל וקבוצת רודגס, אליה נוספו חברים שעברו הכשרה בכפר יעבץ. הקיבוץ משתייך לתנועת הקיבוץ הדתי, שהוקמה על ידי חברי תנועת "הפועל המזרחי". הקיבוץ קרוי על שם הרב צבי הירש קלישר, ממבשרי הציונות הדתית ומראשי "חובבי ציון", שפעל לעידוד עלייה והתיישבות בארץ ישראל. שטח הקיבוץ הוא כ-8,000 דונם. בשטחו פועל מפעל "טירת צבי" לעיבוד מוצרי בשר, מדגה, מטע תמרים, גידולי ירקות ולולים. ב-21 ביוני 1942 נרשמה בקיבוץ הטמפרטורה הגבוהה ביותר שנרשמה עד כה במזרח התיכון, ההמוספירה המזרחית הכוללת את אירופה והמזרח התיכון וייתכן שבאסיה כולה - 54 מעלות צלזיוס.
איך מגיעים באמצעות תחבורה ציבורית  לטירת צבי? - מידע על המקום

היעזר ב-Moovit לנסיעה ממקום למקום בטירת צבי בעזרת קווי תחבורה ציבורית, לבחירתך.

אנו נציג לך מהם מסלולי הנסיעה המומלצים/המהירים/הנוחים ביותר ליעדך בטירת צבי , נכוון אותך איזה קו אוטובוס או רכבת עליך לקחת, באיזו תחנה עליך לרדת מהקו ונמליץ לך באיזה מאמצעי התחבורה הציבורית הכי כדאי לך לעשות שימוש. כמו שאתה מבין, עם Moovit הדרך להגיע לכל מקום בטירת צבי היא קלה ופשוטה

בנסיעה לכל יעד בטירת צבי אפשר להשתמש בניווט ה-LIVE של Moovit עם התראות הנסיעה, כדי לדעת מה מרחק ההליכה, משך ההמתנה לקו, מספר תחנות הנסיעה ו-Moovit תודיע לך באיזו תחנה לרדת ככל שתתקרב אליה. אין צורך לבדוק את המפה כל הזמן.

רוצה לדעת איך נוסעים בתחבורה ציבורית בטירת צבי או איך משלמים על תחבורה ציבורית בטירת צבי? אפליקציית התחבורה הציבורית Moovit יכולה לעזור לך לנווט בתחבורה ציבורית בקלות, ובתשלום מינימלי. היא כוללת מחירי תחבורה ציבורית ומחירי כרטיסים. היית רוצה מפה של קווי התחבורה הציבורית בטירת צבי? אפליקציית התחבורה הציבורית Moovit מציגה את כל מפות התחבורה הציבורית בטירת צבי עם כל מסלולי האוטובוס או רכבת ישראל והתחנות בצורה אינטראקטיבית.

ב-טירת צבי יש 2 סוגי תחבורה ציבורית: אוטובוס או רכבת ישראל, המופעלים על ידי מספר מפעילות תחבורה ציבורית, כולל דן (Dan), הרכבת הקלה תל אביב - תבל - הקו האדום, רכבת ישראל (Israel Railways), אגד (Egged), מטרופולין (Metropoline), קווים (Kavim), אלקטרה אפיקים (Electra Afikim), נתיב אקספרס (Nateev Express), אקסטרה (Extra), אקסטרה ירושלים, הרכבת הקלה ירושלים - כפיר, דן בדרום (Dan Badarom), דן באר שבע (Dan Beer-Sheva), אלקטרה אפיקים תחבורה (Electra Afikim Tachbura) ו- סופרבוס (Superbus).

קווי תחבורה ציבורית עם התחנות הקרובות ביותר לטירת צבי

קווי האוטובוס עם התחנות הקרובות ביותר לטירת צבי

קל יותר להגיע לטירת צבי באמצעות...