דלג לתוכן המרכזי

איך מגיעים לייטב באוטובוס או רכבת קלה?

צפה בייטב על המפה

דרכי הגעה אל ייטב, באמצעות תחבורה ציבורית

הקווים הבאים עוברים ליד ייטב

  • אוטובוסאוטובוס: 

איך מגיעים לייטב באוטובוס?

לחיצה על קו האוטובוס תתן לך הוראות הגעה מדויקות, תראה את הדרך על גבי המפה, ותציג את שעות ההגעה ואת לוחות הזמנים המעודכנים.

תחנות האוטובוס שנמצאות ליד ייטב

  • ייטב/קופת חולים כללית,2 דקות הליכה,

קווי אוטובוס לייטב

  • 946,ירושלים,
שאלות ותשובות
  • מהן התחנות הקרובות ביותר אל ייטב?

    התחנות הקרובות לייטב הן:

    • תחנת ייטב/קופת חולים כללית נמצאת במרחק של 138 מטרים ממך, 2 דקות הליכה.
  • איזה קו אוטובוס עוצר ליד ייטב?

    946

  • איזו תחנת אוטובוס היא הקרובה ביותר לייטב?

    תחנת האוטובוס הקרובה ביותר לייטב היא ייטב/קופת חולים כללית, שנמצאת במרחק הליכה של 2 דקות משם.

  • באיזו שעה יוצא קו האוטובוס הראשון לייטב?

    קו 946 הוא קו האוטובוס הראשון שנוסע לייטב. הוא עוצר בקרבת מקום בשעה 06:57.

  • באיזו שעה יוצא קו האוטובוס האחרון לייטב?

    קו 946 הוא קו האוטובוס האחרון שמגיע לייטב. יש לו תחנה באזור ב -23:42.

  • כמה עולה נסיעה ברכבת קלה לייטב?

    נסיעה ברכבת קלה לייטב עולה בסביבות ₪6.00.

  • כמה עולה נסיעה באוטובוס לייטב?

    נסיעה באוטובוס לייטב עולה בסביבות ₪6.00 - ₪17.00.

צפה בייטב על המפה

תחבורה ציבורית אל ייטב

רוצה לדעת איך להגיע לייטב, ישראל? מוביט עוזרת לך למצוא את הדרך הטובה ביותר כדי להגיע לייטב ומספקת לך הנחיות הגעה באמצעות התחבורה הציבורית, צעד אחר צעד.

Moovit מספקת מפות חינמיות והנחיות הגעה בזמן אמת כדי לעזור לך לנווט בעירך. אפשר לצפות כאן בלוחות זמנים, קווים ומסלולים, ולגלות כמה זמן ייקח לך להגיע לייטב בזמן אמת.

רוצה למצוא את התחנה הקרובה ביותר לייטב? הנה רשימת התחנות הקרובות ביותר ליעדך: ייטב/קופת חולים כללית.

אוטובוס:

רוצה לראות אם יש קו אחר שמגיע ליעד מהר יותר? Moovit עוזרת לך למצוא קווים חלופיים או זמני הגעה מהירים יותר. אפשר לקבל הנחיות הגעה ממקום מסוים אל ייטב בקלות על ידי שימוש באפליקציית Moovit או באתר Moovit.

אנחנו הופכים את הנסיעה לייטב לפשוטה, וזו בדיוק הסיבה שבגללה למעלה מ- 1.5 מליון נוסעים, כולל נוסעים בייט"ב, סומכים על Moovit ורואים בה את האפליקציה הטובה ביותר לתחבורה הציבורית. לא צריך להוריד אפליקציה נפרדת לאוטובוס או לרכבת, ב-Moovit אפשר למצוא את כל המידע שצריך על כל סוגי התחבורה הציבורית, כולל כמובן את לוחות הזמנים המעודכנים ביותר עבור אוטובוסים ורכבות.

למידע על מחירים של אוטובוס ו- רכבת קלה, עלויות ותעריפי נסיעות לייטב, יש לבדוק באפליקציית Moovit

מומלץ להשתמש באפליקציה כדי לנווט ליעדים נפוצים כמו שדה התעופה, בית חולים, מגרש ספורט, סופר, קניון, בית קפה, בית ספר, מכללה ואוניברסיטה.

מיקום: ייט"ב, ישראל

ייטב
ייטביִיטַ"ב היא התנחלות ומושב שיתופי בעל מאפיינים קיבוציים בבקעת הירדן, בתחום מועצה אזורית בקעת הירדן. המושב נקרא על שמו של יצחק טבנקין (יד יצחק טבנקין), שהיה מנהיג מפלגת אחדות העבודה בשנות ה-40 של המאה ה-20.
איך מגיעים באמצעות תחבורה ציבורית  לייטב? - מידע על המקום

היעזר ב-Moovit לנסיעה ממקום למקום בייט"ב בעזרת קווי תחבורה ציבורית, לבחירתך.

אנו נציג לך מהם מסלולי הנסיעה המומלצים/המהירים/הנוחים ביותר ליעדך בייט"ב , נכוון אותך איזה קו אוטובוס או רכבת עליך לקחת, באיזו תחנה עליך לרדת מהקו ונמליץ לך באיזה מאמצעי התחבורה הציבורית הכי כדאי לך לעשות שימוש. כמו שאתה מבין, עם Moovit הדרך להגיע לכל מקום בייט"ב היא קלה ופשוטה

בנסיעה לכל יעד בייט"ב אפשר להשתמש בניווט ה-LIVE של Moovit עם התראות הנסיעה, כדי לדעת מה מרחק ההליכה, משך ההמתנה לקו, מספר תחנות הנסיעה ו-Moovit תודיע לך באיזו תחנה לרדת ככל שתתקרב אליה. אין צורך לבדוק את המפה כל הזמן.

רוצה לדעת איך נוסעים בתחבורה ציבורית בייט"ב או איך משלמים על תחבורה ציבורית בייט"ב? אפליקציית התחבורה הציבורית Moovit יכולה לעזור לך לנווט בתחבורה ציבורית בקלות, ובתשלום מינימלי. היא כוללת מחירי תחבורה ציבורית ומחירי כרטיסים. היית רוצה מפה של קווי התחבורה הציבורית בייט"ב? אפליקציית התחבורה הציבורית Moovit מציגה את כל מפות התחבורה הציבורית בייט"ב עם כל מסלולי האוטובוס או רכבת קלה והתחנות בצורה אינטראקטיבית.

ב-ייט"ב יש 2 סוגי תחבורה ציבורית: אוטובוס או רכבת קלה, המופעלים על ידי מספר מפעילות תחבורה ציבורית, כולל דן (Dan), הרכבת הקלה תל אביב - תבל - הקו האדום, רכבת ישראל (Israel Railways), אגד (Egged), מטרופולין (Metropoline), קווים (Kavim), אלקטרה אפיקים (Electra Afikim), נתיב אקספרס (Nateev Express), אקסטרה (Extra), אקסטרה ירושלים, הרכבת הקלה ירושלים - כפיר, דן בדרום (Dan Badarom), דן באר שבע (Dan Beer-Sheva), אלקטרה אפיקים תחבורה (Electra Afikim Tachbura) ו- סופרבוס (Superbus).

קווי תחבורה ציבורית עם התחנות הקרובות ביותר לייטב

קווי האוטובוס עם התחנות הקרובות ביותר לייטב

קל יותר להגיע לייטב באמצעות...