דלג לתוכן המרכזי

איך מגיעים ליער הקדושים, כסלון באוטובוס או רכבת קלה?

צפה ביער הקדושים, כסלון, על המפה

דרכי הגעה אל יער הקדושים בכסלון, באמצעות תחבורה ציבורית

הקווים הבאים עוברים ליד יער הקדושים

  • אוטובוסאוטובוס:

איך מגיעים ליער הקדושים באוטובוס?

לחיצה על קו האוטובוס תתן לך הוראות הגעה מדויקות, תראה את הדרך על גבי המפה, ותציג את שעות ההגעה ואת לוחות הזמנים המעודכנים.

תחנות האוטובוס שנמצאות ליד יער הקדושים בכסלון

  • כסלון ב,1 דקות הליכה,

קווי אוטובוס ליער הקדושים בכסלון

  • 183,כסלון,
שאלות ותשובות
  • מהן התחנות הקרובות ביותר אל יער הקדושים?

    התחנות הקרובות ליער הקדושים הן:

    • תחנת כסלון ב נמצאת במרחק של 49 מטרים ממך, 1 דקות הליכה.
  • אילו קווי אוטובוס עוצרים ליד יער הקדושים?

    קווי האוטובוס האלה עוצרים ליד יער הקדושים: 183

  • איזו תחנת אוטובוס היא הקרובה ביותר ליער הקדושים בכסלון?

    תחנת האוטובוס הקרובה ביותר ליער הקדושים בכסלון היא כסלון ב, שנמצאת במרחק הליכה של 1 דקות משם.

  • באיזו שעה יוצא קו האוטובוס הראשון ליער הקדושים בכסלון?

    קו 183 הוא קו האוטובוס הראשון שנוסע ליער הקדושים בכסלון. הוא עוצר בקרבת מקום בשעה 05:45.

  • באיזו שעה יוצא קו האוטובוס האחרון ליער הקדושים בכסלון?

    קו 183 הוא קו האוטובוס האחרון שנוסע ליער הקדושים בכסלון. הוא עוצר בקרבת מקום בשעה 00:31.

  • כמה עולה נסיעה ברכבת קלה ליער הקדושים?

    נסיעה ברכבת קלה ליער הקדושים עולה בסביבות ₪5.50.

  • כמה עולה נסיעה באוטובוס ליער הקדושים?

    נסיעה באוטובוס ליער הקדושים עולה בסביבות ₪5.50 - ₪16.00.

צפה ביער הקדושים, כסלון, על המפה

אפליקציית הניידות העירונית הפופולארית ביותר ב-כסלון.
תכנון מסלול, זמני הגעה מעודכנים, התראות שירות, מפות ועוד

תחבורה ציבורית אל יער הקדושים ב-כסלון

רוצה לדעת איך להגיע ליער הקדושים בכסלון, ישראל? מוביט עוזרת לך למצוא את הדרך הטובה ביותר כדי להגיע ליער הקדושים ומספקת לך הנחיות הגעה באמצעות התחבורה הציבורית, צעד אחר צעד.

Moovit מספקת מפות חינמיות והנחיות הגעה בזמן אמת כדי לעזור לך לנווט בעירך. אפשר לצפות כאן בלוחות זמנים, קווים ומסלולים, ולגלות כמה זמן ייקח לך להגיע ליער הקדושים בזמן אמת.

רוצה למצוא את התחנה הקרובה ביותר ליער הקדושים? הנה רשימת התחנות הקרובות ביותר ליעדך: כסלון ב.

אוטובוס:

רוצה לראות אם יש קו אחר שמגיע ליעד מהר יותר? Moovit עוזרת לך למצוא קווים חלופיים או זמני הגעה מהירים יותר. אפשר לקבל הנחיות הגעה ממקום מסוים אל יער הקדושים בקלות על ידי שימוש באפליקציית Moovit או באתר Moovit.

אנחנו הופכים את הנסיעה ליער הקדושים לפשוטה, וזו בדיוק הסיבה שבגללה למעלה מ- 1.5 מליון נוסעים, כולל נוסעים בכסלון, סומכים על Moovit ורואים בה את האפליקציה הטובה ביותר לתחבורה הציבורית. לא צריך להוריד אפליקציה נפרדת לאוטובוס או לרכבת, ב-Moovit אפשר למצוא את כל המידע שצריך על כל סוגי התחבורה הציבורית, כולל כמובן את לוחות הזמנים המעודכנים ביותר עבור אוטובוסים ורכבות.

למידע על מחירים של אוטובוס ו- רכבת קלה, עלויות ותעריפי נסיעות ליער הקדושים, יש לבדוק באפליקציית Moovit

מומלץ להשתמש באפליקציה כדי לנווט ליעדים נפוצים כמו שדה התעופה, בית חולים, מגרש ספורט, סופר, קניון, בית קפה, בית ספר, מכללה ואוניברסיטה.

מיקום: כסלון, ישראל

יער הקדושים, כסלון
יער הקדושים, כסלוןיער הקדושים הוא יער נטוע על ידי הקק"ל בהרי ירושלים, שניטע על שתי גדותיו של נחל כסלון, בין השפלה במערב ומושב שואבה במזרח. בניגוד ליערות קק"ל אחרים, יער הקדושים ניטע לא רק למטרות ייעור, אלא גם להנצחתם של מיליון וחצי ילדים שנספו במהלך השואה ("הקדושים"). ביער נטועים כ-6 מיליון עצים לזכר הקרבנות, ובפינות שונות ביער ניצבים מצבות ולוחות שיש הנושאים את שמות הקהילות היהודיות שנמחו. בנוסף, האנדרטאות ביער מציינות גם את חסידי אומות העולם ואת התורמים שאפשרו את הקמת פרויקט זה. באתר נערכים מדי שנה טקסי זיכרון ביום הזיכרון לשואה ולגבורה. שלושת האתרים המרכזיים ביער הם: אנדרטת מגילת האש – פסל ברונזה בגובה 8 מטר בראש פסגה רמה, המעוצב בצורת שני גלילים – "שואה" ו"תקומה", ומהווה אנדרטה לנספים בשואה. הפסל, מעשה ידי נתן רפופורט, נחנך ב-1972. מערת בני ברית – מערה באפיק נחל כסלון, שנבנתה כאתר הנצחה. לאורך כל אפיק הנחל מוזכרים שמות הקהילות השונות וזה האתר המרכזי. המקום משמש גם כחניון ונקודת מוצא לטיולים ביער. יד אנה פרנק – אתר ליד מערת בני ברית ובו עמודי הנצחה ובהם קטעים מיומנה של אנה פרנק. בקצה האתר יש פסל של האמן פיט כהן המדמה חדר ובו כיסא שעליו יכול לשבת אדם ככלוא בתוך תא ולהתבונן בעץ הערמון הצומח בחוץ כפי שתיארה פרנק ביומנה. האתר נחנך ביום השואה ב-2 במאי 2011.בנוסף, היער נמצא בלב גן לאומי הרי יהודה, ועוברים בו שבילי אופניים ומסלולי טיול רבים (בהם "שביל ישראל"). רעיון נטיעת "יער הקדושים" נולד לאחר המלחמה, וכבר במחצית השנייה של שנות ה-40 הוחל בגיוס תרומות למען המפעל. נטיעת היער החלה בטקס ב-7 במרץ 1951, ונמשכה לאורך שנות ה-50. בנטיעות לקחו חלק חברי התאחדויות העולים מכל מדינה, נציגי הקהילות היהודיות מן המדינות השונות, מאות מארגוני הקהילות היהודיות (הלאנדסמאנשאפטן) בארץ, אנשי ציבור ישראלים ודיפלומטים מהמדינות השונות. ביער הוקצו חלקות לקהילות יהודיות ממדינות שונות ("יער קדושי פולין", "יער קדושי ליטא", "יער קדושי צ'כוסלובקיה", "יער קדושי רוסיה", "יער קדושי הונגריה", "יער קדושי יוגוסלביה", "יער קדושי לטביה ואסטוניה", "יער קדושי בלגיה והולנד", "יער קדושי איטליה" ועוד). מספר העצים בכל "יער" כזה נועד להיות כמספר הנספים מאותה מדינה. במסגרת כל חלקה כזו הוקצו חלקות לכל עיר ועיירה שהוכחדו. בנוסף לאלה ניטעו יערות מיוחדים: יער לוחמי הגטאות, שיזמה מועצת הנוער למען הקרן הקיימת לישראל, ויער הילדים הקדושים "מצבתם", שיזמה מועצת המורים למען הקרן הקיימת לישראל, ואשר מומן בין השאר על ידי תרומות ילדי הארץ וניטע על ידיהם.העצרת שקיימה הקק"ל באתר ביום השואה ב-1952 הייתה אחד מהטקסים הראשונים לזכר השואה שהיו בעלי ממד לאומי. ראש הממשלה דוד בן-גוריון שלח איגרת למשתתפיה; הייתה זו הפעם היחידה במהלך אותו עשור שעשה מעשה מסוג זה לציון יום הזיכרון לשואה. משנת 1954, לאחר ייסוד "יד ושם", נערכה ביער עצרת זיכרון בחסות משותפת של הקק"ל ויד ושם, שנשאה אופי ממלכתי והתקיימה במעמד שרי ממשלה, חברי הכנסת ונציגי מוסדות לאומיים וציבוריים נוספים. בשנת 1956 עבר הטקס המרכזי להר הזיכרון, אך הקק"ל מוסיפה לקיים במקום טקס מדי שנה.
איך מגיעים באמצעות תחבורה ציבורית  ליער הקדושים? - מידע על המקום

קווי תחבורה ציבורית עם התחנות הקרובות ביותר ליער הקדושים בכסלון

קווי האוטובוס עם התחנות הקרובות ביותר ליער הקדושים בכסלון

קל יותר להגיע ליער הקדושים באמצעות...