דלג לתוכן המרכזי

איך מגיעים ליער שוהם באוטובוס?

צפה ביער שוהם על המפה

דרכי הגעה אל יער שוהם, באמצעות תחבורה ציבורית

הקווים הבאים עוברים ליד יער שוהם

  • אוטובוסאוטובוס:

איך מגיעים ליער שוהם באוטובוס?

לחיצה על קו האוטובוס תתן לך הוראות הגעה מדויקות, תראה את הדרך על גבי המפה, ותציג את שעות ההגעה ואת לוחות הזמנים המעודכנים.

תחנות האוטובוס שנמצאות ליד יער שוהם

  • מכבים/בזלת,9 דקות הליכה,
  • מועדון/תרשיש,11 דקות הליכה,

קווי אוטובוס ליער שוהם

  • 70,שגב/הירדן,
  • 74,שד. עמק איילון/כיכר שקנאי,
  • 75,שד. עמק איילון/כיכר אגמית,
  • 78,שד. עמק איילון/כיכר שקנאי,
  • 79,מועדון/תרשיש,
  • 80,שד. עמק איילון/האודם,
  • 73,שד. עמק איילון/כיכר שקנאי,
  • 76,מועדון/תרשיש,
  • 504,שוהם,
שאלות ותשובות
  • מהן התחנות הקרובות ביותר אל יער שוהם?

    התחנות הקרובות ליער שוהם הן:

    • תחנת מכבים/בזלת נמצאת במרחק של 667 מטרים ממך, 9 דקות הליכה.
    • תחנת מועדון/תרשיש נמצאת במרחק של 807 מטרים ממך, 11 דקות הליכה.
  • אילו קווי אוטובוס עוצרים ליד יער שוהם?

    קווי האוטובוס האלה עוצרים ליד יער שוהם: 500, 85

  • איזו תחנת אוטובוס היא הקרובה ביותר ליער שוהם?

    תחנת האוטובוס הקרובה ביותר ליער שוהם היא מכבים/בזלת, שנמצאת במרחק הליכה של 9 דקות משם.

צפה ביער שוהם על המפה

אפליקציית הניידות העירונית הפופולארית ביותר ב-שוהם.
תכנון מסלול, זמני הגעה מעודכנים, התראות שירות, מפות ועוד

תחבורה ציבורית אל יער שוהם

רוצה לדעת איך להגיע ליער שוהם, ישראל? מוביט עוזרת לך למצוא את הדרך הטובה ביותר כדי להגיע ליער שוהם ומספקת לך הנחיות הגעה באמצעות התחבורה הציבורית, צעד אחר צעד.

Moovit מספקת מפות חינמיות והנחיות הגעה בזמן אמת כדי לעזור לך לנווט בעירך. אפשר לצפות כאן בלוחות זמנים, קווים ומסלולים, ולגלות כמה זמן ייקח לך להגיע ליער שוהם בזמן אמת.

רוצה למצוא את התחנה הקרובה ביותר ליער שוהם? הנה רשימת התחנות הקרובות ביותר ליעדך: מכבים/בזלת; מועדון/תרשיש.

אוטובוס:

רוצה לראות אם יש קו אחר שמגיע ליעד מהר יותר? Moovit עוזרת לך למצוא קווים חלופיים או זמני הגעה מהירים יותר. אפשר לקבל הנחיות הגעה ממקום מסוים אל יער שוהם בקלות על ידי שימוש באפליקציית Moovit או באתר Moovit.

אנחנו הופכים את הנסיעה ליער שוהם לפשוטה, וזו בדיוק הסיבה שבגללה למעלה מ- 1.5 מליון נוסעים, כולל נוסעים בשוהם, סומכים על Moovit ורואים בה את האפליקציה הטובה ביותר לתחבורה הציבורית. לא צריך להוריד אפליקציה נפרדת לאוטובוס או לרכבת, ב-Moovit אפשר למצוא את כל המידע שצריך על כל סוגי התחבורה הציבורית, כולל כמובן את לוחות הזמנים המעודכנים ביותר עבור אוטובוסים ורכבות.

למידע על מחירים של אוטובוס, עלויות ותעריפי נסיעות ליער שוהם, יש לבדוק באפליקציית Moovit

מומלץ להשתמש באפליקציה כדי לנווט ליעדים נפוצים כמו שדה התעופה, בית חולים, מגרש ספורט, סופר, קניון, בית קפה, בית ספר, מכללה ואוניברסיטה.

יער שוהם כתובת: רחוב Shoham בשוהם

יער שוהם
יער שוהםפארק יער שהם הוא פארק השוכן מזרחית ליישוב שוהם, בין כביש 444 ממערב לכביש 6 ממזרח, ובין אזור תעשייה "ברקת" מצפון לנחל בית עריף מדרום. שטחו של הפארק כשני קמ"ר, אורכו מצפון לדרום הוא 1,750 מטרים ורוחבו ממזרח למערב 1,250 מטרים. הוא משתרע על פני מספר גבעות בגבהים של 60 עד 140 מטרים על פני הים. למרות שמו של הפארק, היער בו דליל למדי, ורובו אזור טרשי וסלעי. שביל ישראל חוצה את הפארק מצפון לדרום בחלקו המערבי. קרן קיימת לישראל החלה להכשיר את הפארק בשנת 1987 כחלק מתוכנית "ציר הגבעות", המיועדת לקשר שטחי יער, שמורות טבע ושטחים חקלאיים, ממקורות הירקון בצפון עד פארק קנדה בדרום. ביער הוכשרו שבילי הליכה ורכיבה על אופני הרים, דרכים לרכבי שטח, ופינות לעריכת פיקניקים. שלושה מעברים ת-קרקעיים מתחת לכביש 444 מקשרים את הפארק אל שוהם. עוד הוכשרה במקום מרפסת תצפית בראשה של גבעת ה"ספלולים והמדוכות" וממנה תצפית מערבה אל מישור החוף ומזרחה לעבר הרי השומרון. בתצפית יש אתר זיכרון לסמל גיא סודאי שנפל ב-1994 בלבנון. הגבעה זכתה לשמה בשל שקעים בגדלים שונים שנחצבו בסלע. השקעים הקטנים מכונים "ספלולים", וייתכן ששמשו כמזבחות קדומים; והגדולים נקראים "מדוכות" ושימשו לכתישת גרעינים ועשבי תבלין. בשטח הפארק התגלו שרידים ליישובים מתקופת המשנה ומתקופת התלמוד ומספר מערות קדומות. במרכזו נמצאים שרידיה של "חורבת תנשמת" שבה נחשפו שרידי כנסיית בכחוס מהתקופה הביזנטית. הכנסייה נחשפה בשנת 1995 במהלך חפירות הצלה, והיא מתוארכת למאה ה-4. שטחה כ-100 מ"ר והיא מחולקת לשלוש סטראות על ידי שישה עמודים. בכנסייה נמצאו ריצפת פסיפס בצבעי שחור, לבן, אדום וכתום, וכתובת ביוונית לאמור "של בכחוס הקדוש", אשר הקנתה לכנסייה את שמה. ליד הכנסייה נמצאו בית בד ובריכת מים.
איך מגיעים באמצעות תחבורה ציבורית  ליער שוהם? - מידע על המקום

קווי תחבורה ציבורית עם התחנות הקרובות ביותר ליער שוהם

קווי האוטובוס עם התחנות הקרובות ביותר ליער שוהם

קל יותר להגיע ליער שוהם באמצעות...