דלג לתוכן המרכזי

איך מגיעים לכפר רוזנולד, כפר רוזנואלד (זרעית) באוטובוס?

צפה בכפר רוזנולד, כפר רוזנואלד (זרעית), על המפה

דרכי הגעה אל כפר רוזנולד בכפר רוזנואלד (זרעית), באמצעות תחבורה ציבורית

הקווים הבאים עוברים ליד כפר רוזנולד

  • אוטובוסאוטובוס:

איך מגיעים לכפר רוזנולד באוטובוס?

לחיצה על קו האוטובוס תתן לך הוראות הגעה מדויקות, תראה את הדרך על גבי המפה, ותציג את שעות ההגעה ואת לוחות הזמנים המעודכנים.

שאלות ותשובות
  • אילו קווי אוטובוס עוצרים ליד כפר רוזנולד?

    קווי האוטובוס האלה עוצרים ליד כפר רוזנולד: 28

צפה בכפר רוזנולד, כפר רוזנואלד (זרעית), על המפה

אפליקציית הניידות העירונית הפופולארית ביותר ב-כפר רוזנואלד (זרעית).
תכנון מסלול, זמני הגעה מעודכנים, התראות שירות, מפות ועוד

תחבורה ציבורית אל כפר רוזנולד ב-כפר רוזנואלד (זרעית)

רוצה לדעת איך להגיע לכפר רוזנולד בכפר רוזנואלד (זרעית), ישראל? מוביט עוזרת לך למצוא את הדרך הטובה ביותר כדי להגיע לכפר רוזנולד ומספקת לך הנחיות הגעה באמצעות התחבורה הציבורית, צעד אחר צעד.

Moovit מספקת מפות חינמיות והנחיות הגעה בזמן אמת כדי לעזור לך לנווט בעירך. אפשר לצפות כאן בלוחות זמנים, קווים ומסלולים, ולגלות כמה זמן ייקח לך להגיע לכפר רוזנולד בזמן אמת.

אוטובוס:

רוצה לראות אם יש קו אחר שמגיע ליעד מהר יותר? Moovit עוזרת לך למצוא קווים חלופיים או זמני הגעה מהירים יותר. אפשר לקבל הנחיות הגעה ממקום מסוים אל כפר רוזנולד בקלות על ידי שימוש באפליקציית Moovit או באתר Moovit.

אנחנו הופכים את הנסיעה לכפר רוזנולד לפשוטה, וזו בדיוק הסיבה שבגללה למעלה מ- 1.5 מליון נוסעים, כולל נוסעים בכפר רוזנואלד (זרעית), סומכים על Moovit ורואים בה את האפליקציה הטובה ביותר לתחבורה הציבורית. לא צריך להוריד אפליקציה נפרדת לאוטובוס או לרכבת, ב-Moovit אפשר למצוא את כל המידע שצריך על כל סוגי התחבורה הציבורית, כולל כמובן את לוחות הזמנים המעודכנים ביותר עבור אוטובוסים ורכבות.

למידע על מחירים של אוטובוס, עלויות ותעריפי נסיעות לכפר רוזנולד, יש לבדוק באפליקציית Moovit

מומלץ להשתמש באפליקציה כדי לנווט ליעדים נפוצים כמו שדה התעופה, בית חולים, מגרש ספורט, סופר, קניון, בית קפה, בית ספר, מכללה ואוניברסיטה.

מיקום: כפר רוזנואלד (זרעית), ישראל

כפר רוזנולד, כפר רוזנואלד (זרעית)
כפר רוזנולד, כפר רוזנואלד (זרעית)זַרְעִית (כְּפַר רוֹזֶנְוַלְד) הוא מושב בגליל העליון בגובה של כ-650 מטר מעל פני הים, סמוך לגבול ישראל-לבנון, בתחומי המועצה האזורית מעלה יוסף. במושב מתגוררים כיום כ-250 תושבים. בניית המושב החלה ב-30 בינואר 1966, והוא נחנך בשנת 1967 על ידי בני מושבים בגליל, במסגרת מבצע סו"ס (מבצע "סוף סוף"), שנועד לתגבר את ההתיישבות היהודית בגליל. בכניסה למושב ממוקמת אנדרטה לזכר חללי מוצב כרכום, שהוקם ברצועת הביטחון שבדרום לבנון, בסמוך לזרעית. האנדרטה, אשר נקראת "קריעה", הוקמה על ידי הפסלת שלומית אברבוך. באזור זרעית נחטפו בשנת 2006 שני חיילי צה"ל על ידי חזבאללה, פעולה שהחלה את מלחמת לבנון השנייה.
איך מגיעים באמצעות תחבורה ציבורית  לכפר רוזנולד? - מידע על המקום
קל יותר להגיע לכפר רוזנולד באמצעות...