דלג לתוכן המרכזי

איך מגיעים למבוא חמה באוטובוס או רכבת ישראל?

צפה במבוא חמה על המפה

דרכי הגעה אל מבוא חמה, באמצעות תחבורה ציבורית

הקווים הבאים עוברים ליד מבוא חמה

  • אוטובוסאוטובוס:

איך מגיעים למבוא חמה באוטובוס?

לחיצה על קו האוטובוס תתן לך הוראות הגעה מדויקות, תראה את הדרך על גבי המפה, ותציג את שעות ההגעה ואת לוחות הזמנים המעודכנים.

תחנות האוטובוס שנמצאות ליד מבוא חמה

  • מבוא חמה,5 דקות הליכה,

קווי אוטובוס למבוא חמה

  • 10,מבוא חמה,
  • 21,גשור,
  • 24,אלי-עד,
  • 72,בית ספר אזורי בית ירח,
  • 853,תל אביב-יפו,
שאלות ותשובות
  • מהן התחנות הקרובות ביותר אל מבוא חמה?

    התחנות הקרובות למבוא חמה הן:

    • תחנת מבוא חמה נמצאת במרחק של 327 מטרים ממך, 5 דקות הליכה.
  • אילו קווי אוטובוס עוצרים ליד מבוא חמה?

    קווי האוטובוס האלה עוצרים ליד מבוא חמה: 24

  • איזו תחנת אוטובוס היא הקרובה ביותר למבוא חמה?

    תחנת האוטובוס הקרובה ביותר למבוא חמה היא מבוא חמה, שנמצאת במרחק הליכה של 5 דקות משם.

  • באיזו שעה יוצא קו האוטובוס הראשון למבוא חמה?

    קו 24 הוא קו האוטובוס הראשון שנוסע למבוא חמה. הוא עוצר בקרבת מקום בשעה 05:59.

  • באיזו שעה יוצא קו האוטובוס האחרון למבוא חמה?

    קו 24 הוא קו האוטובוס האחרון שמגיע למבוא חמה. יש לו תחנה באזור ב -21:34.

  • כמה עולה נסיעה באוטובוס למבוא חמה?

    נסיעה באוטובוס למבוא חמה עולה בסביבות ₪5.50 - ₪16.00.

  • כמה עולה נסיעה ברכבת ישראל למבוא חמה?

    נסיעה ברכבת ישראל למבוא חמה עולה בסביבות ₪9.00 - ₪48.00.

צפה במבוא חמה על המפה

אפליקציית הניידות העירונית הפופולארית ביותר ב-מבוא חמה.
תכנון מסלול, זמני הגעה מעודכנים, התראות שירות, מפות ועוד

תחבורה ציבורית אל מבוא חמה

רוצה לדעת איך להגיע למבוא חמה, ישראל? מוביט עוזרת לך למצוא את הדרך הטובה ביותר כדי להגיע למבוא חמה ומספקת לך הנחיות הגעה באמצעות התחבורה הציבורית, צעד אחר צעד.

Moovit מספקת מפות חינמיות והנחיות הגעה בזמן אמת כדי לעזור לך לנווט בעירך. אפשר לצפות כאן בלוחות זמנים, קווים ומסלולים, ולגלות כמה זמן ייקח לך להגיע למבוא חמה בזמן אמת.

רוצה למצוא את התחנה הקרובה ביותר למבוא חמה? הנה רשימת התחנות הקרובות ביותר ליעדך: מבוא חמה.

אוטובוס:

רוצה לראות אם יש קו אחר שמגיע ליעד מהר יותר? Moovit עוזרת לך למצוא קווים חלופיים או זמני הגעה מהירים יותר. אפשר לקבל הנחיות הגעה ממקום מסוים אל מבוא חמה בקלות על ידי שימוש באפליקציית Moovit או באתר Moovit.

אנחנו הופכים את הנסיעה למבוא חמה לפשוטה, וזו בדיוק הסיבה שבגללה למעלה מ- 1.5 מליון נוסעים, כולל נוסעים במבוא חמה, סומכים על Moovit ורואים בה את האפליקציה הטובה ביותר לתחבורה הציבורית. לא צריך להוריד אפליקציה נפרדת לאוטובוס או לרכבת, ב-Moovit אפשר למצוא את כל המידע שצריך על כל סוגי התחבורה הציבורית, כולל כמובן את לוחות הזמנים המעודכנים ביותר עבור אוטובוסים ורכבות.

למידע על מחירים של אוטובוס ו- רכבת ישראל, עלויות ותעריפי נסיעות למבוא חמה, יש לבדוק באפליקציית Moovit

מומלץ להשתמש באפליקציה כדי לנווט ליעדים נפוצים כמו שדה התעופה, בית חולים, מגרש ספורט, סופר, קניון, בית קפה, בית ספר, מכללה ואוניברסיטה.

מיקום: מבוא חמה, ישראל

מבוא חמה
מבוא חמהמְבוֹא חַמָּה הוא קיבוץ של התק"ם הנמצא בדרום רמת הגולן. מבוא חמה הוא היישוב הדרומי ביותר בגולן, והוא שוכן על רמה בחלקה הדרומי של רמת הגולן. הקיבוץ ממוקם בגובה של כ-350 מטרים מעל פני הים (560 מטרים מעל פני הכנרת), בראש מצוקי און היורדים אל הכנרת ובמרחק של כשני קילומטרים ממנה. כשני ק"מ מדרום מזרח לקיבוץ נמצאת שמורת נחל מיצר וכן ח'רבת עיון, בה שכנה העיירה התלמודית עיון הנזכרת בתלמוד ובכתובת רחוב בתחום סוסיתא. מבוא חמה הוא היישוב השני שהוקם בגולן לאחר מלחמת ששת הימים. היישוב הוקם על חורבותיו של מוצב סורי בשם עמרת עז א-דין, שממנו ירו הסורים על בתי הקיבוצים האון ועין גב שנמצאים לרגלי המצוק. בינואר 1968 התאספו שמונה חברי קיבוצים שונים בעמק הירדן והחליטו להתיישב במיקומו של המוצב שירה עליהם קודם לכיבושו במלחמת ששת הימים. בתחילה הוקם הקיבוץ בתחנת הרכבת אל חמה הסמוכה לחמת גדר, יחד עם חברי גרעין "רם" של תנועת הצופים העבריים. בשנת 1971 הצטרפו ליישוב גרעיני נוער נוספים מישראל, אוסטרליה ואנגליה. השם מבוא חמה ניתן ליישוב על ידי אמיתי שלם, בנו של המשורר מתתיהו שלם, שהיה ממייסדי הקיבוץ, ומשמעותו היא "מערב", תוך רמז לשמה של חמת גדר הסמוכה מדרום. באמצע 1972 היו בקיבוץ 15 משפחות עם 23 ילדים, בנוסף לרווקים וקבוצות נוער. עיקר כלכלת היישוב מתבסס על תעשייה, כאשר בקיבוץ נמצאים שני מפעלים: "מפל" המייצר את ציוד משרדי תחת המותג flic ומפעל קטן יותר בשם אל-חמה העוסק במכשירי מדידה בעיקר לשימוש מדעי. בנוסף לכך קיימת בקיבוץ חקלאות המבוססת בעיקר על גידולי שדה, בקר, מדגה וכרם. במבוא חמה החלו לגדל בקר בשיטת חקלאות מחדשת ומרעה הוליסטי: הפרות מועברות משטח מרעה אחד למשנהו מדי כמה ימים, והצמחיה יכולה להתחדש. העגלים צמודים לאמהות במשך כמה חודשים. הקיבוץ הוא אחד מארבעת היישובים השותפים בבעלות והפעלת כפר הנופש והתיירות חמת גדר. חדר האוכל שנבנה במבוא חמה, נבנה לאחר מספר שנים גם בקיבוץ גרופית שבערבה בתיקון קל. בגרופית הוסיפו מכונה לשטיפת כלים בעוד שבמבוא חמה התגאו ששוטפים כלים בידיים.
איך מגיעים באמצעות תחבורה ציבורית  למבוא חמה? - מידע על המקום

קווי תחבורה ציבורית עם התחנות הקרובות ביותר למבוא חמה

קווי האוטובוס עם התחנות הקרובות ביותר למבוא חמה

קל יותר להגיע למבוא חמה באמצעות...