דלג לתוכן המרכזי

איך מגיעים למגדל ישרוטל, תל אביב-יפו באוטובוס או רכבת ישראל?

צפה במגדל ישרוטל, תל אביב-יפו, על המפה

דרכי הגעה אל מגדל ישרוטל בתל אביב-יפו, באמצעות תחבורה ציבורית

הקווים הבאים עוברים ליד מגדל ישרוטל

  • אוטובוסאוטובוס:
  • רכבת ישראלרכבת ישראל:

איך מגיעים למגדל ישרוטל באוטובוס?

לחיצה על קו האוטובוס תתן לך הוראות הגעה מדויקות, תראה את הדרך על גבי המפה, ותציג את שעות ההגעה ואת לוחות הזמנים המעודכנים.

איך מגיעים למגדל ישרוטל ברכבת ישראל?

לחיצה על קו הרכבת ישראל תתן לך הוראות הגעה מדויקות, תראה את הדרך על גבי המפה, ותציג את שעות ההגעה ואת לוחות הזמנים המעודכנים.

תחנות האוטובוס שנמצאות ליד מגדל ישרוטל בתל אביב-יפו

  • בן יהודה/בוגרשוב,4 דקות הליכה,

קווי אוטובוס למגדל ישרוטל בתל אביב-יפו

  • 5,חיים משה שפירא/דוכיפת,
שאלות ותשובות
  • מהן התחנות הקרובות ביותר אל מגדל ישרוטל?

    התחנות הקרובות למגדל ישרוטל הן:

    • תחנת בן יהודה/בוגרשוב נמצאת במרחק של 300 מטרים ממך, 4 דקות הליכה.
  • אילו קווי אוטובוס עוצרים ליד מגדל ישרוטל?

    קווי האוטובוס האלה עוצרים ליד מגדל ישרוטל: 10, 13, 161, 204, 63

  • אילו קווי רכבת ישראל עוצרים ליד מגדל ישרוטל?

    קווי הרכבת ישראל האלה עוצרים ליד מגדל ישרוטל: קו באר שבע מרכז - תל אביב ההגנה, קו בנימינה - תל אביב מרכז, קו רשל''צ משה דיין - תל אביב ההגנה

  • איזו תחנת אוטובוס היא הקרובה ביותר למגדל ישרוטל בתל אביב-יפו?

    תחנת האוטובוס הקרובה ביותר למגדל ישרוטל בתל אביב-יפו היא בן יהודה/בוגרשוב, שנמצאת במרחק הליכה של 4 דקות משם.

צפה במגדל ישרוטל, תל אביב-יפו, על המפה

אפליקציית הניידות העירונית הפופולארית ביותר ב-תל אביב-יפו.
תכנון מסלול, זמני הגעה מעודכנים, התראות שירות, מפות ועוד

תחבורה ציבורית אל מגדל ישרוטל ב-תל אביב-יפו

רוצה לדעת איך להגיע למגדל ישרוטל בתל אביב-יפו, ישראל? מוביט עוזרת לך למצוא את הדרך הטובה ביותר כדי להגיע למגדל ישרוטל ומספקת לך הנחיות הגעה באמצעות התחבורה הציבורית, צעד אחר צעד.

Moovit מספקת מפות חינמיות והנחיות הגעה בזמן אמת כדי לעזור לך לנווט בעירך. אפשר לצפות כאן בלוחות זמנים, קווים ומסלולים, ולגלות כמה זמן ייקח לך להגיע למגדל ישרוטל בזמן אמת.

רוצה למצוא את התחנה הקרובה ביותר למגדל ישרוטל? הנה רשימת התחנות הקרובות ביותר ליעדך: בן יהודה/בוגרשוב.

אוטובוס:רכבת ישראל:

רוצה לראות אם יש קו אחר שמגיע ליעד מהר יותר? Moovit עוזרת לך למצוא קווים חלופיים או זמני הגעה מהירים יותר. אפשר לקבל הנחיות הגעה ממקום מסוים אל מגדל ישרוטל בקלות על ידי שימוש באפליקציית Moovit או באתר Moovit.

אנחנו הופכים את הנסיעה למגדל ישרוטל לפשוטה, וזו בדיוק הסיבה שבגללה למעלה מ- 1.5 מליון נוסעים, כולל נוסעים בתל אביב-יפו, סומכים על Moovit ורואים בה את האפליקציה הטובה ביותר לתחבורה הציבורית. לא צריך להוריד אפליקציה נפרדת לאוטובוס או לרכבת, ב-Moovit אפשר למצוא את כל המידע שצריך על כל סוגי התחבורה הציבורית, כולל כמובן את לוחות הזמנים המעודכנים ביותר עבור אוטובוסים ורכבות.

למידע על מחירים של אוטובוס ו- רכבת ישראל, עלויות ותעריפי נסיעות למגדל ישרוטל, יש לבדוק באפליקציית Moovit

מומלץ להשתמש באפליקציה כדי לנווט ליעדים נפוצים כמו שדה התעופה, בית חולים, מגרש ספורט, סופר, קניון, בית קפה, בית ספר, מכללה ואוניברסיטה.

מגדל ישרוטל כתובת: רחוב הירקון בתל אביב-יפו

מגדל ישרוטל, תל אביב-יפו
מגדל ישרוטל, תל אביב-יפומגדל ישרוטל הוא מבנה בתל אביב, המשמש כמלון של רשת מלונות "ישרוטל" וכבית דירות יוקרתי. הוא שוכן ברחוב הירקון 78. שמו הרשמי הוא "ישרוטל טאואר תל אביב", והוא מכונה גם מגדלות. המגדל ואזור המשרדים שתחתיו, נבנו על קולנוע גן רינה. התוכנית לבניית המגדל, על ידי היזם אריה פילץ, כללה 3 קומות של משרדים ומסחר בשטח של 7 דונם, ומגדל של 27 קומות שבתוכו מלון. התוכנית כללה מנהרה באורך 100 מטרים להוביל מכוניות מרחוב הירקון אל החנייה של הבניין. לקראת סוף 1962 הוחל בחפירת היסודות והמשרדים אויישו בתחילת 1966. בקיץ 1965 נוצקו היסודות למגדל, שתוכנן להיות המבנה העגול הראשון במזרח התיכון. אולם בעקבות המיתון נדחה בניית המגדל. בשנת 1980 אישרה הוועדה המקומית לתכנון ובנייה להסב את המגדל למשרדים במקום מלון. הקמת המגדל הסתיימה בשנת 1997, ועלותו הסתכמה בכ-30 מיליון דולר. המגדל תוכנן בידי האדריכל אלי גבירצמן. את התכנון הוביל האדריכל אהרון קניג. המבנה עגול וקוטרו 29 מטר. הוא כולל מרפסות שמש עגולות. גובהו של המבנה הוא 103.5 מטר ובו 29 קומות. חלקו העליון עוצב כחלק שנראה "מתקלף" ובראשו בריכת שחייה פתוחה, הגבוהה ביותר בישראל. עד השלמת הקמתו של לאונרדו סיטי טאוור ברמת גן היה מגדל ישרוטל המלון הגבוה בישראל. בבסיס המגדל חזית מסחרית ופסאז' ציבורי המחבר בין רחוב הירקון לרחוב בן יהודה שבמרכזו חצר פנימית. במגדל ישרוטל שמונים חדרים חדשים, מודרניים, הפונים אל קו החוף או אל הנוף האורבני של העיר תל אביב, ארבעים סוויטות מרווחות, הפונות גם הן אל קו החוף / הנוף האורבני, ו-62 דירות יוקרה בקומות העליונות.
איך מגיעים באמצעות תחבורה ציבורית  למגדל ישרוטל? - מידע על המקום

קווי תחבורה ציבורית עם התחנות הקרובות ביותר למגדל ישרוטל בתל אביב-יפו

קווי האוטובוס עם התחנות הקרובות ביותר למגדל ישרוטל בתל אביב-יפו

קל יותר להגיע למגדל ישרוטל באמצעות...