דלג לתוכן המרכזי

איך מגיעים למגשימים באוטובוס?

צפה במגשימים על המפה

דרכי הגעה אל מגשימים, באמצעות תחבורה ציבורית

הקווים הבאים עוברים ליד מגשימים

  • אוטובוסאוטובוס:

איך מגיעים למגשימים באוטובוס?

לחיצה על קו האוטובוס תתן לך הוראות הגעה מדויקות, תראה את הדרך על גבי המפה, ותציג את שעות ההגעה ואת לוחות הזמנים המעודכנים.

תחנות האוטובוס שנמצאות ליד מגשימים

  • האורן/הברוש,4 דקות הליכה,

קווי אוטובוס למגשימים

  • 84א,אור יהודה,
  • 385,שוהם,
שאלות ותשובות
  • מהן התחנות הקרובות ביותר אל מגשימים?

    התחנות הקרובות למגשימים הן:

    • תחנת האורן/הברוש נמצאת במרחק של 293 מטרים ממך, 4 דקות הליכה.
  • אילו קווי אוטובוס עוצרים ליד מגשימים?

    קווי האוטובוס האלה עוצרים ליד מגשימים: 249

  • איזו תחנת אוטובוס היא הקרובה ביותר למגשימים?

    תחנת האוטובוס הקרובה ביותר למגשימים היא האורן/הברוש, שנמצאת במרחק הליכה של 4 דקות משם.

צפה במגשימים על המפה

אפליקציית הניידות העירונית הפופולארית ביותר ב-מגשימים.
תכנון מסלול, זמני הגעה מעודכנים, התראות שירות, מפות ועוד

תחבורה ציבורית אל מגשימים

רוצה לדעת איך להגיע למגשימים, ישראל? מוביט עוזרת לך למצוא את הדרך הטובה ביותר כדי להגיע למגשימים ומספקת לך הנחיות הגעה באמצעות התחבורה הציבורית, צעד אחר צעד.

Moovit מספקת מפות חינמיות והנחיות הגעה בזמן אמת כדי לעזור לך לנווט בעירך. אפשר לצפות כאן בלוחות זמנים, קווים ומסלולים, ולגלות כמה זמן ייקח לך להגיע למגשימים בזמן אמת.

רוצה למצוא את התחנה הקרובה ביותר למגשימים? הנה רשימת התחנות הקרובות ביותר ליעדך: האורן/הברוש.

אוטובוס:

רוצה לראות אם יש קו אחר שמגיע ליעד מהר יותר? Moovit עוזרת לך למצוא קווים חלופיים או זמני הגעה מהירים יותר. אפשר לקבל הנחיות הגעה ממקום מסוים אל מגשימים בקלות על ידי שימוש באפליקציית Moovit או באתר Moovit.

אנחנו הופכים את הנסיעה למגשימים לפשוטה, וזו בדיוק הסיבה שבגללה למעלה מ- 1.5 מליון נוסעים, כולל נוסעים במגשימים, סומכים על Moovit ורואים בה את האפליקציה הטובה ביותר לתחבורה הציבורית. לא צריך להוריד אפליקציה נפרדת לאוטובוס או לרכבת, ב-Moovit אפשר למצוא את כל המידע שצריך על כל סוגי התחבורה הציבורית, כולל כמובן את לוחות הזמנים המעודכנים ביותר עבור אוטובוסים ורכבות.

למידע על מחירים של אוטובוס, עלויות ותעריפי נסיעות למגשימים, יש לבדוק באפליקציית Moovit

מומלץ להשתמש באפליקציה כדי לנווט ליעדים נפוצים כמו שדה התעופה, בית חולים, מגרש ספורט, סופר, קניון, בית קפה, בית ספר, מכללה ואוניברסיטה.

מגשימים כתובת: רחוב הברוש במגשימים

מגשימים
מגשימיםמַגְשִׁימִים הוא מושב בדרום השרון, ליד העיר יהוד השייך למועצה אזורית דרום השרון. היישוב הוקם בשנת 1949 על ידי חיילים משוחררים מצה"ל, על אדמות הכפר הערבי יהודייה (עבאסייה), שתושביו גורשו על ידי האצ"ל במלחמת העצמאות. בתחילה פעל כקומונה שיתופית שפורקה. אל היישוב הצטרפו עם הזמן תושבים מהארץ, יוצאי גרמניה מכפר סירקין ועולים מפולין. בשנות התשעים הגיעו למושב תושבים מבוססים כלכלית שבנו במקום וילות ודירות פאר. הסרט לילסדה צולם באחת מן הווילות של המושב. כיום כמעט ופסקה החקלאות במושב אך נשארו עדיין שטחים חקלאיים רבים שחלקם אף מעובדים על ידי מספר משפחות. מדי שנה בטקס הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות איבה, נוהגים להזכיר 3 מבני המושב שנפלו במלחמות ישראל: יהושע לוי, עמרי עצמון ודני קליין. כמו כן, בעבר נהגו להזכיר את סוכן "המוסד" אלי כהן, שמשפחתו התגוררה במושב. במושב פועלת תנועת הנוער של האיחוד החקלאי שעורכת מדי שבוע פעילויות לילדי המושב וכן עוזרת בטקסי המושב ואירועים שונים במושב.
איך מגיעים באמצעות תחבורה ציבורית  למגשימים? - מידע על המקום

קווי תחבורה ציבורית עם התחנות הקרובות ביותר למגשימים

קווי האוטובוס עם התחנות הקרובות ביותר למגשימים

קל יותר להגיע למגשימים באמצעות...