דלג לתוכן המרכזי

מתכנן מסלולים בתחבורה ציבורית במירב

צפה במירב על המפה

דרכי הגעה אל מירב, באמצעות תחבורה ציבורית

הקווים הבאים עוברים ליד מירב

  • אוטובוסאוטובוס:

איך מגיעים למירב באוטובוס?

לחיצה על קו האוטובוס תתן לך הוראות הגעה מדויקות, תראה את הדרך על גבי המפה, ותציג את שעות ההגעה ואת לוחות הזמנים המעודכנים.

שאלות ותשובות
  • אילו קווי אוטובוס עוצרים ליד מירב?

    קווי האוטובוס האלה עוצרים ליד מירב: 53

  • כמה עולה נסיעה באוטובוס למירב?

    נסיעה באוטובוס למירב עולה בסביבות ₪5.50 - ₪16.00.

צפה במירב על המפה

אפליקציית הניידות העירונית הפופולארית ביותר ב-ישראל.
תכנון מסלול, זמני הגעה מעודכנים, התראות שירות, מפות ועוד

תחבורה ציבורית אל מירב

רוצה לדעת איך להגיע למירב, ישראל? מוביט עוזרת לך למצוא את הדרך הטובה ביותר כדי להגיע למירב ומספקת לך הנחיות הגעה באמצעות התחבורה הציבורית, צעד אחר צעד.

Moovit מספקת מפות חינמיות והנחיות הגעה בזמן אמת כדי לעזור לך לנווט בעירך. אפשר לצפות כאן בלוחות זמנים, קווים ומסלולים, ולגלות כמה זמן ייקח לך להגיע למירב בזמן אמת.

אוטובוס:

רוצה לראות אם יש קו אחר שמגיע ליעד מהר יותר? Moovit עוזרת לך למצוא קווים חלופיים או זמני הגעה מהירים יותר. אפשר לקבל הנחיות הגעה ממקום מסוים אל מירב בקלות על ידי שימוש באפליקציית Moovit או באתר Moovit.

אנחנו הופכים את הנסיעה למירב לפשוטה, וזו בדיוק הסיבה שבגללה למעלה מ- 1.5 מליון נוסעים, כולל נוסעים בישראל, סומכים על Moovit ורואים בה את האפליקציה הטובה ביותר לתחבורה הציבורית. לא צריך להוריד אפליקציה נפרדת לאוטובוס או לרכבת, ב-Moovit אפשר למצוא את כל המידע שצריך על כל סוגי התחבורה הציבורית, כולל כמובן את לוחות הזמנים המעודכנים ביותר עבור אוטובוסים ורכבות.

למידע על מחירים של אוטובוס, עלויות ותעריפי נסיעות למירב, יש לבדוק באפליקציית Moovit

מומלץ להשתמש באפליקציה כדי לנווט ליעדים נפוצים כמו שדה התעופה, בית חולים, מגרש ספורט, סופר, קניון, בית קפה, בית ספר, מכללה ואוניברסיטה.

מיקום: ישראל

מירב
מירבמֵירַב הוא קיבוץ דתי מופרט על מורדות הרי הגלבוע, סמוך לעיר בית שאן, בסמיכות לקיבוץ הדתי מעלה גלבוע. עקב היותם שני קיבוצים דתיים, הוחלט כי למרות מיקומם על הרי הגלבוע, הם לא ישוייכו מבחינה מוניציפלית למועצה אזורית גלבוע, אלא למועצה אזורית עמק המעיינות, שבה קיים גוש הקיבוצים הדתיים טירת צבי, שדה אליהו, עין הנצי"ב ושלוחות. היישוב הוקם בתחילה כהיאחזות נח"ל על הר מלכישוע. היישוב אוזרח בשנת 1982 וישב כ-5 שנים במקום שבו הוקמה ההיאחזות, עד שבשנת 1987 עבר למיקומו הקבוע כיום – על הר אבינדב. הקיבוץ מוגדר כחלק מאזור עדיפות לאומית. ילדי היישוב לומדים בשדה אליהו ובבתי ספר נוספים שבסביבה. במירב פועל סניף של תנועת בני עקיבא. ב-2023 מחבלים פלסטינים ביצעו מספר פעמים ירי לעבר הקיבוץ, אין נפגעים אך נגרם נזק לבתים. עקב כך חצו מספר חברי קיבוץ את גדר ההפרדה לעבר הכפר, אך כוחות הביטחון פינו אותם משם.
איך מגיעים באמצעות תחבורה ציבורית  למירב? - מידע על המקום
קל יותר להגיע למירב באמצעות...