דלג לתוכן המרכזי

איך מגיעים למרכז קלור/כפר בלום באוטובוס?

צפה במרכז קלור/כפר בלום על המפה

דרכי הגעה אל מרכז קלור/כפר בלום, באמצעות תחבורה ציבורית

הקווים הבאים עוברים ליד מרכז קלור/כפר בלום

    אוטובוסאוטובוס: 305932179.

איך מגיעים למרכז קלור/כפר בלום באוטובוס?

לחיצה על קו האוטובוס תתן לך הוראות הגעה מדויקות, תראה את הדרך על גבי המפה, ותציג את שעות ההגעה ואת לוחות הזמנים המעודכנים.

תחנות האוטובוס שנמצאות ליד מרכז קלור/כפר בלום

  • כפר בלום/מרכז,12 דקות הליכה,
  • כפר בלום/כביש 9778,15 דקות הליכה,

קווי אוטובוס למרכז קלור/כפר בלום

  • 32,גונן,
  • 179,חולתה,
שאלות ותשובות
  • מהן התחנות הקרובות ביותר אל מרכז קלור/כפר בלום?

    התחנות הקרובות למרכז קלור/כפר בלום הן:

    • תחנת כפר בלום/מרכז נמצאת במרחק של 908 מטרים ממך, 12 דקות הליכה.
    • תחנת כפר בלום/כביש 9778 נמצאת במרחק של 1062 מטרים ממך, 15 דקות הליכה.
  • אילו קווי אוטובוס עוצרים ליד מרכז קלור/כפר בלום?

    קווי האוטובוס האלה עוצרים ליד מרכז קלור/כפר בלום: 30, 59.

  • איזו תחנת אוטובוס היא הקרובה ביותר למרכז קלור/כפר בלום?

    תחנת האוטובוס הקרובה ביותר למרכז קלור/כפר בלום היא כפר בלום/מרכז, שנמצאת במרחק הליכה של 12 דקות משם.

צפה במרכז קלור/כפר בלום על המפה

אפליקציית הניידות העירונית הפופולארית ביותר ב-כפר בלום.
תכנון מסלול, זמני הגעה מעודכנים, התראות שירות, מפות ועוד

תחבורה ציבורית אל מרכז קלור/כפר בלום

רוצה לדעת איך להגיע למרכז קלור/כפר בלום, ישראל? מוביט עוזרת לך למצוא את הדרך הטובה ביותר כדי להגיע למרכז קלור/כפר בלום ומספקת לך הנחיות הגעה באמצעות התחבורה הציבורית, צעד אחר צעד.

Moovit מספקת מפות חינמיות והנחיות הגעה בזמן אמת כדי לעזור לך לנווט בעירך. אפשר לצפות כאן בלוחות זמנים, קווים ומסלולים, ולגלות כמה זמן ייקח לך להגיע למרכז קלור/כפר בלום בזמן אמת.

רוצה למצוא את התחנה הקרובה ביותר למרכז קלור/כפר בלום? הנה רשימת התחנות הקרובות ביותר ליעדך: כפר בלום/מרכז; כפר בלום/כביש 9778.

אוטובוס:305932179

רוצה לראות אם יש קו אחר שמגיע ליעד מהר יותר? Moovit עוזרת לך למצוא קווים חלופיים או זמני הגעה מהירים יותר. אפשר לקבל הנחיות הגעה ממקום מסוים אל מרכז קלור/כפר בלום בקלות על ידי שימוש באפליקציית Moovit או באתר Moovit.

אנחנו הופכים את הנסיעה למרכז קלור/כפר בלום לפשוטה, וזו בדיוק הסיבה שבגללה למעלה מ- 1.5 מליון נוסעים, כולל נוסעים בכפר בלום, סומכים על Moovit ורואים בה את האפליקציה הטובה ביותר לתחבורה הציבורית. לא צריך להוריד אפליקציה נפרדת לאוטובוס או לרכבת, ב-Moovit אפשר למצוא את כל המידע שצריך על כל סוגי התחבורה הציבורית, כולל כמובן את לוחות הזמנים המעודכנים ביותר עבור אוטובוסים ורכבות.

למידע על מחירים של אוטובוס, עלויות ותעריפי נסיעות למרכז קלור/כפר בלום, יש לבדוק באפליקציית Moovit

מומלץ להשתמש באפליקציה כדי לנווט ליעדים נפוצים כמו שדה התעופה, בית חולים, מגרש ספורט, סופר, קניון, בית קפה, בית ספר, מכללה ואוניברסיטה.

מרכז קלור/כפר בלום כתובת: רחוב מרכז קלור/כפר בלום, כפר בלום, ישראל בכפר בלום

מרכז קלור/כפר בלום

היעזר ב-Moovit לנסיעה ממקום למקום בכפר בלום בעזרת קווי תחבורה ציבורית, לבחירתך.

אנו נציג לך מהם מסלולי הנסיעה המומלצים/המהירים/הנוחים ביותר ליעדך בכפר בלום , נכוון אותך איזה קו אוטובוס או רכבת עליך לקחת, באיזו תחנה עליך לרדת מהקו ונמליץ לך באיזה מאמצעי התחבורה הציבורית הכי כדאי לך לעשות שימוש. כמו שאתה מבין, עם Moovit הדרך להגיע לכל מקום בכפר בלום היא קלה ופשוטה

בנסיעה לכל יעד בכפר בלום אפשר להשתמש בניווט ה-LIVE של Moovit עם התראות הנסיעה, כדי לדעת מה מרחק ההליכה, משך ההמתנה לקו, מספר תחנות הנסיעה ו-Moovit תודיע לך באיזו תחנה לרדת ככל שתתקרב אליה. אין צורך לבדוק את המפה כל הזמן.

רוצה לדעת איך נוסעים בתחבורה ציבורית בכפר בלום או איך משלמים על תחבורה ציבורית בכפר בלום? אפליקציית התחבורה הציבורית Moovit יכולה לעזור לך לנווט בתחבורה ציבורית בקלות, ובתשלום מינימלי. היא כוללת מחירי תחבורה ציבורית ומחירי כרטיסים. היית רוצה מפה של קווי התחבורה הציבורית בכפר בלום? אפליקציית התחבורה הציבורית Moovit מציגה את כל מפות התחבורה הציבורית בכפר בלום עם כל מסלולי האוטובוס והתחנות בצורה אינטראקטיבית.

ב-כפר בלום יש 1 סוגי תחבורה ציבורית: אוטובוס, המופעלים על ידי מספר מפעילות תחבורה ציבורית, כולל דן (Dan), הרכבת הקלה תל אביב - תבל - הקו האדום, רכבת ישראל (Israel Railways), אגד (Egged), מטרופולין (Metropoline), קווים (Kavim), אלקטרה אפיקים (Electra Afikim), נתיב אקספרס (Nateev Express), אקסטרה (Extra), אקסטרה ירושלים, הרכבת הקלה ירושלים - כפיר, דן בדרום (Dan Badarom), דן באר שבע (Dan Beer-Sheva), אלקטרה אפיקים תחבורה (Electra Afikim Tachbura) ו- סופרבוס (Superbus).

קווי תחבורה ציבורית עם התחנות הקרובות ביותר למרכז קלור/כפר בלום

קווי האוטובוס עם התחנות הקרובות ביותר למרכז קלור/כפר בלום

קל יותר להגיע למרכז קלור/כפר בלום באמצעות...