דלג לתוכן המרכזי

איך מגיעים למרכז קנדה, מטולה באוטובוס?

צפה במרכז קנדה, מטולה, על המפה

דרכי הגעה אל מרכז קנדה במטולה, באמצעות תחבורה ציבורית

הקווים הבאים עוברים ליד מרכז קנדה

  • אוטובוסאוטובוס:

איך מגיעים למרכז קנדה באוטובוס?

לחיצה על קו האוטובוס תתן לך הוראות הגעה מדויקות, תראה את הדרך על גבי המפה, ותציג את שעות ההגעה ואת לוחות הזמנים המעודכנים.

שאלות ותשובות
  • אילו קווי אוטובוס עוצרים ליד מרכז קנדה?

    קווי האוטובוס האלה עוצרים ליד מרכז קנדה: 20א

צפה במרכז קנדה, מטולה, על המפה

אפליקציית הניידות העירונית הפופולארית ביותר ב-מטולה.
תכנון מסלול, זמני הגעה מעודכנים, התראות שירות, מפות ועוד

תחבורה ציבורית אל מרכז קנדה ב-מטולה

רוצה לדעת איך להגיע למרכז קנדה במטולה, ישראל? מוביט עוזרת לך למצוא את הדרך הטובה ביותר כדי להגיע למרכז קנדה ומספקת לך הנחיות הגעה באמצעות התחבורה הציבורית, צעד אחר צעד.

Moovit מספקת מפות חינמיות והנחיות הגעה בזמן אמת כדי לעזור לך לנווט בעירך. אפשר לצפות כאן בלוחות זמנים, קווים ומסלולים, ולגלות כמה זמן ייקח לך להגיע למרכז קנדה בזמן אמת.

אוטובוס:

רוצה לראות אם יש קו אחר שמגיע ליעד מהר יותר? Moovit עוזרת לך למצוא קווים חלופיים או זמני הגעה מהירים יותר. אפשר לקבל הנחיות הגעה ממקום מסוים אל מרכז קנדה בקלות על ידי שימוש באפליקציית Moovit או באתר Moovit.

אנחנו הופכים את הנסיעה למרכז קנדה לפשוטה, וזו בדיוק הסיבה שבגללה למעלה מ- 1.5 מליון נוסעים, כולל נוסעים במטולה, סומכים על Moovit ורואים בה את האפליקציה הטובה ביותר לתחבורה הציבורית. לא צריך להוריד אפליקציה נפרדת לאוטובוס או לרכבת, ב-Moovit אפשר למצוא את כל המידע שצריך על כל סוגי התחבורה הציבורית, כולל כמובן את לוחות הזמנים המעודכנים ביותר עבור אוטובוסים ורכבות.

למידע על מחירים של אוטובוס, עלויות ותעריפי נסיעות למרכז קנדה, יש לבדוק באפליקציית Moovit

מומלץ להשתמש באפליקציה כדי לנווט ליעדים נפוצים כמו שדה התעופה, בית חולים, מגרש ספורט, סופר, קניון, בית קפה, בית ספר, מכללה ואוניברסיטה.

מרכז קנדה כתובת: רחוב החורשה במטולה

מרכז קנדה, מטולה
מרכז קנדה, מטולהמרכז קנדה הוא מרכז ספורט ונופש הנמצא במטולה שבישראל. המרכז נבנה בכספי תרומות של הקהילה היהודית בקנדה ונחנך ב-1995. המרכז כולל מגוון גדול של מתקני ספורט ונופש הכולל בריכות שחיה, ג׳קוזי, מגרשי ספורט ובאולינג, וכן אולם קולנוע 7 ממדים כולל את מיתחם "קנדה קידס" שבו מתקני ג`ימבורי, בימבות, בריכת כדורים, מגלשת מכוניות, כדורים קופצים ועוד משחקים מגוונים. כמו כן, במקום טלוויזיה המשדרת תכנים מיוחדים לילדים ופינת צביעה של דמויות אהובות, אך עיקר ייחודו של מרכז קנדה הוא בשתי זירות הקרח הנמצאות בו, שהגדולה שבהן היא זירת הקרח היחידה בישראל בגודל אולימפי המתאימה לתחרויות החלקה אמנותית ומשחקי הוקי קרח. עקב כך נערכות בו כל התחרויות העיקריות בענפים אלה בישראל. בשנת 2013 שופצה זירת הקרח לקראת המכביה ה-19 במימון תנועת מכבי העולמית[דרוש מקור].
איך מגיעים באמצעות תחבורה ציבורית  למרכז קנדה? - מידע על המקום
קל יותר להגיע למרכז קנדה באמצעות...