דלג לתוכן המרכזי

איך מגיעים לנחל בזק, ישראל באוטובוס?

צפה בנחל בזק, ישראל, על המפה

דרכי הגעה אל נחל בזק בישראל, באמצעות תחבורה ציבורית

הקווים הבאים עוברים ליד נחל בזק

  • אוטובוסאוטובוס:

תחנות האוטובוס שנמצאות ליד נחל בזק בישראל

  • מלכישוע/כניסה,91 דקות הליכה,

קווי אוטובוס לנחל בזק בישראל

  • 53,מלכישוע,
שאלות ותשובות
  • מהן התחנות הקרובות ביותר אל נחל בזק?

    התחנות הקרובות לנחל בזק הן:

    • תחנת מלכישוע/כניסה נמצאת במרחק של 7175 מטרים ממך, 91 דקות הליכה.
  • אילו קווי אוטובוס עוצרים ליד נחל בזק?

    קווי האוטובוס האלה עוצרים ליד נחל בזק: 53, 967

צפה בנחל בזק, ישראל, על המפה

אפליקציית הניידות העירונית הפופולארית ביותר ב-ישראל.
תכנון מסלול, זמני הגעה מעודכנים, התראות שירות, מפות ועוד

תחבורה ציבורית אל נחל בזק ב-ישראל

רוצה לדעת איך להגיע לנחל בזק בישראל, ישראל? מוביט עוזרת לך למצוא את הדרך הטובה ביותר כדי להגיע לנחל בזק ומספקת לך הנחיות הגעה באמצעות התחבורה הציבורית, צעד אחר צעד.

Moovit מספקת מפות חינמיות והנחיות הגעה בזמן אמת כדי לעזור לך לנווט בעירך. אפשר לצפות כאן בלוחות זמנים, קווים ומסלולים, ולגלות כמה זמן ייקח לך להגיע לנחל בזק בזמן אמת.

רוצה למצוא את התחנה הקרובה ביותר לנחל בזק? הנה רשימת התחנות הקרובות ביותר ליעדך: מלכישוע/כניסה.

אוטובוס:

רוצה לראות אם יש קו אחר שמגיע ליעד מהר יותר? Moovit עוזרת לך למצוא קווים חלופיים או זמני הגעה מהירים יותר. אפשר לקבל הנחיות הגעה ממקום מסוים אל נחל בזק בקלות על ידי שימוש באפליקציית Moovit או באתר Moovit.

אנחנו הופכים את הנסיעה לנחל בזק לפשוטה, וזו בדיוק הסיבה שבגללה למעלה מ- 1.5 מליון נוסעים, כולל נוסעים בישראל, סומכים על Moovit ורואים בה את האפליקציה הטובה ביותר לתחבורה הציבורית. לא צריך להוריד אפליקציה נפרדת לאוטובוס או לרכבת, ב-Moovit אפשר למצוא את כל המידע שצריך על כל סוגי התחבורה הציבורית, כולל כמובן את לוחות הזמנים המעודכנים ביותר עבור אוטובוסים ורכבות.

למידע על מחירים של אוטובוס, עלויות ותעריפי נסיעות לנחל בזק, יש לבדוק באפליקציית Moovit

מומלץ להשתמש באפליקציה כדי לנווט ליעדים נפוצים כמו שדה התעופה, בית חולים, מגרש ספורט, סופר, קניון, בית קפה, בית ספר, מכללה ואוניברסיטה.

נחל בזק כתובת: רחוב נחל בזק בישראל

נחל בזק
נחל בזקנַחַל בֶּזֶק (ואדי שובאש) הוא נחל אכזב הזורם מדרום לגלבוע, ומנקז את מימי הר הגלבוע והרי צפון-מזרח השומרון. הוא מפריד בין השומרון המזרחי ובין רכס הגלבוע. אורכו של הנחל הוא כ־10 ק"מ, ושטח אגן הניקוז שלו הוא כ־40 קמ"ר. שמו נגזר משמה של העיר המקראית הסמוכה בזק (ח'רבת אבזיק). הנחל יורד מאזור הכפר רבא (בהר בזק, גובה 713 מטר) לכיוון צפון-מערב, פונה מזרחה ב"ברך", ויוצא לבקעת הירדן באזור הקו הירוק. באזור הנחל שתי שמורות טבע: שמורת נחל בזק - שטחה 1840 דונם, הוכרזה כשמורה ב-31 ביולי 1983 שמורת נחל בזק עילי - שטחה 55,530 דונם, הוכרזה כשמורה ב-9 באפריל 1991בשנת 1969, במהלך תקופת המרדפים בבקעת הירדן נהרגו שישה לוחמי צה"ל, ובהם מפקד גדוד 50, משה פלס, וסגנו דורון מנור, במרדף אחרי מחבלי פת"ח במעלה הנחל. בשנת 1984 התרחשה בו תאונת המסוק בנחל בזק.

קווי תחבורה ציבורית עם התחנות הקרובות ביותר לנחל בזק בישראל

קווי האוטובוס עם התחנות הקרובות ביותר לנחל בזק בישראל

קל יותר להגיע לנחל בזק באמצעות...