דלג לתוכן המרכזי

איך מגיעים לנחל מערות, מ.א. חוף הכרמל באוטובוס?

צפה בנחל מערות, מ.א. חוף הכרמל, על המפה

דרכי הגעה אל נחל מערות במ.א. חוף הכרמל, באמצעות תחבורה ציבורית

הקווים הבאים עוברים ליד נחל מערות

  • אוטובוסאוטובוס:

איך מגיעים לנחל מערות באוטובוס?

לחיצה על קו האוטובוס תתן לך הוראות הגעה מדויקות, תראה את הדרך על גבי המפה, ותציג את שעות ההגעה ואת לוחות הזמנים המעודכנים.

תחנות האוטובוס שנמצאות ליד נחל מערות במ.א. חוף הכרמל

  • צומת צרופה,38 דקות הליכה,

קווי אוטובוס לנחל מערות במ.א. חוף הכרמל

  • 202,פרדס חנה-כרכור,
  • 692,מרכז מיר''ב,
  • 693,בנימינה-גבעת עדה,
  • 694,בנימינה-גבעת עדה,
  • 768,ג'סר א-זרקא,
  • 777,ג'ת,
  • 921,פתח תקווה,
שאלות ותשובות
  • מהן התחנות הקרובות ביותר אל נחל מערות?

    התחנות הקרובות לנחל מערות הן:

    • תחנת צומת צרופה נמצאת במרחק של 2954 מטרים ממך, 38 דקות הליכה.
  • אילו קווי אוטובוס עוצרים ליד נחל מערות?

    קווי האוטובוס האלה עוצרים ליד נחל מערות: 202, 921

צפה בנחל מערות, מ.א. חוף הכרמל, על המפה

אפליקציית הניידות העירונית הפופולארית ביותר ב-מ.א. חוף הכרמל.
תכנון מסלול, זמני הגעה מעודכנים, התראות שירות, מפות ועוד

תחבורה ציבורית אל נחל מערות ב-מ.א. חוף הכרמל

רוצה לדעת איך להגיע לנחל מערות במ.א. חוף הכרמל, ישראל? מוביט עוזרת לך למצוא את הדרך הטובה ביותר כדי להגיע לנחל מערות ומספקת לך הנחיות הגעה באמצעות התחבורה הציבורית, צעד אחר צעד.

Moovit מספקת מפות חינמיות והנחיות הגעה בזמן אמת כדי לעזור לך לנווט בעירך. אפשר לצפות כאן בלוחות זמנים, קווים ומסלולים, ולגלות כמה זמן ייקח לך להגיע לנחל מערות בזמן אמת.

רוצה למצוא את התחנה הקרובה ביותר לנחל מערות? הנה רשימת התחנות הקרובות ביותר ליעדך: צומת צרופה.

אוטובוס:

רוצה לראות אם יש קו אחר שמגיע ליעד מהר יותר? Moovit עוזרת לך למצוא קווים חלופיים או זמני הגעה מהירים יותר. אפשר לקבל הנחיות הגעה ממקום מסוים אל נחל מערות בקלות על ידי שימוש באפליקציית Moovit או באתר Moovit.

אנחנו הופכים את הנסיעה לנחל מערות לפשוטה, וזו בדיוק הסיבה שבגללה למעלה מ- 1.5 מליון נוסעים, כולל נוסעים במ.א. חוף הכרמל, סומכים על Moovit ורואים בה את האפליקציה הטובה ביותר לתחבורה הציבורית. לא צריך להוריד אפליקציה נפרדת לאוטובוס או לרכבת, ב-Moovit אפשר למצוא את כל המידע שצריך על כל סוגי התחבורה הציבורית, כולל כמובן את לוחות הזמנים המעודכנים ביותר עבור אוטובוסים ורכבות.

למידע על מחירים של אוטובוס, עלויות ותעריפי נסיעות לנחל מערות, יש לבדוק באפליקציית Moovit

מומלץ להשתמש באפליקציה כדי לנווט ליעדים נפוצים כמו שדה התעופה, בית חולים, מגרש ספורט, סופר, קניון, בית קפה, בית ספר, מכללה ואוניברסיטה.

מיקום: מ.א. חוף הכרמל, ישראל

נחל מערות, מ.א. חוף הכרמל
נחל מערות, מ.א. חוף הכרמלנַחַל מְעָרוֹת הוא נחל הזורם בהר הכרמל. שטח אגן הניקוז שלו ביחד עם יובלו נחל חרובים מגיע לכ-24 קילומטר רבוע. אזור הנחל הוא שמורת טבע בשטח פארק הכרמל. במוצא הנחל אל מישור החוף ממוקם אתר ארכאולוגי-פרהיסטורי בעל חשיבות עולמית, הכולל ארבע מערות: מערת תנור (טבון), מערת גמל, מערת הנחל (אל-ואד) ומערת הגדי (סח'ול). מערות אלה מייצגות התיישבות חוזרת ונשנית של האדם הקדמון, הן האדם הניאנדרטלי והן ההומו סאפיינס וקודמיהם, במשך יותר מחצי מיליון שנה. רצף ההתיישבויות הפרהיסטוריות בנחל מערות ארוך ומלא במיוחד. הממצאים הייחודיים שנתגלו באתר (כמאובני אדם חשובים) וחקירתו הנמשכת לסירוגין למעלה משמונים שנה, הפכו את האתר לאחד הידועים בעולם מהתקופה הפלאוליתית. בארבע המערות שנחקרו התגלו עדויות, בין הקדומות בעולם, לקיום בו-זמני (במובן הרחב) של האדם הניאנדרטלי והאדם המודרני; לקבורת המתים; לשימוש בחפצים בעלי משמעות סמלית כחרוזים וחומרי צבע; ולהתיישבות קבע ובניית בתי אבן. האתר ממלא תפקיד מפתח בסוגיות המרכזיות של המחקר הפרהיסטורי העולמי, כגון מוצא האדם המודרני, התפתחות ההתנהגות האנושית המודרנית, יחסי אדם-סביבה, וניצני התיישבות הקבע וייצור המזון. ב-29 ביוני 2012 הוכרז מקבץ המערות בנחל כאתר מורשת עולמית על ידי ארגון אונסק"ו.
איך מגיעים באמצעות תחבורה ציבורית  לנחל מערות? - מידע על המקום

קווי תחבורה ציבורית עם התחנות הקרובות ביותר לנחל מערות במ.א. חוף הכרמל

קווי האוטובוס עם התחנות הקרובות ביותר לנחל מערות במ.א. חוף הכרמל

קל יותר להגיע לנחל מערות באמצעות...