דלג לתוכן המרכזי

איך מגיעים לנמל תעופה בן גוריון באוטובוס או רכבת ישראל?

צפה בנמל תעופה בן גוריון על המפה

דרכי הגעה אל נמל תעופה בן גוריון, באמצעות תחבורה ציבורית

הקווים הבאים עוברים ליד נמל תעופה בן גוריון

  • אוטובוסאוטובוס:
  • רכבת ישראלרכבת ישראל:

איך מגיעים לנמל תעופה בן גוריון באוטובוס?

לחיצה על קו האוטובוס תתן לך הוראות הגעה מדויקות, תראה את הדרך על גבי המפה, ותציג את שעות ההגעה ואת לוחות הזמנים המעודכנים.

איך מגיעים לנמל תעופה בן גוריון ברכבת ישראל?

לחיצה על קו הרכבת ישראל תתן לך הוראות הגעה מדויקות, תראה את הדרך על גבי המפה, ותציג את שעות ההגעה ואת לוחות הזמנים המעודכנים.

שאלות ותשובות
  • אילו קווי אוטובוס עוצרים ליד נמל תעופה בן גוריון?

    קווי האוטובוס האלה עוצרים ליד נמל תעופה בן גוריון: 13, שאטל נתב''ג

  • אילו קווי רכבת ישראל עוצרים ליד נמל תעופה בן גוריון?

    קווי הרכבת ישראל האלה עוצרים ליד נמל תעופה בן גוריון: קו נהריה - מודיעין מרכז ✈

צפה בנמל תעופה בן גוריון על המפה

אפליקציית הניידות העירונית הפופולארית ביותר ב-נמל תעופה בן גוריון.
תכנון מסלול, זמני הגעה מעודכנים, התראות שירות, מפות ועוד

תחבורה ציבורית אל נמל תעופה בן גוריון

רוצה לדעת איך להגיע לנמל תעופה בן גוריון, ישראל? מוביט עוזרת לך למצוא את הדרך הטובה ביותר כדי להגיע לנמל תעופה בן גוריון ומספקת לך הנחיות הגעה באמצעות התחבורה הציבורית, צעד אחר צעד.

Moovit מספקת מפות חינמיות והנחיות הגעה בזמן אמת כדי לעזור לך לנווט בעירך. אפשר לצפות כאן בלוחות זמנים, קווים ומסלולים, ולגלות כמה זמן ייקח לך להגיע לנמל תעופה בן גוריון בזמן אמת.

אוטובוס:רכבת ישראל:

רוצה לראות אם יש קו אחר שמגיע ליעד מהר יותר? Moovit עוזרת לך למצוא קווים חלופיים או זמני הגעה מהירים יותר. אפשר לקבל הנחיות הגעה ממקום מסוים אל נמל תעופה בן גוריון בקלות על ידי שימוש באפליקציית Moovit או באתר Moovit.

אנחנו הופכים את הנסיעה לנמל תעופה בן גוריון לפשוטה, וזו בדיוק הסיבה שבגללה למעלה מ- 1.5 מליון נוסעים, כולל נוסעים בנמל תעופה בן גוריון, סומכים על Moovit ורואים בה את האפליקציה הטובה ביותר לתחבורה הציבורית. לא צריך להוריד אפליקציה נפרדת לאוטובוס או לרכבת, ב-Moovit אפשר למצוא את כל המידע שצריך על כל סוגי התחבורה הציבורית, כולל כמובן את לוחות הזמנים המעודכנים ביותר עבור אוטובוסים ורכבות.

למידע על מחירים של אוטובוס ו- רכבת ישראל, עלויות ותעריפי נסיעות לנמל תעופה בן גוריון, יש לבדוק באפליקציית Moovit

מומלץ להשתמש באפליקציה כדי לנווט ליעדים נפוצים כמו שדה התעופה, בית חולים, מגרש ספורט, סופר, קניון, בית קפה, בית ספר, מכללה ואוניברסיטה.

נמל תעופה בן גוריון כתובת: רחוב הממריאים בנמל תעופה בן גוריון

נמל תעופה בן גוריון
נמל תעופה בן גוריוןנמל התעופה הבינלאומי בן-גוריון (ראשי תיבות: נתב"ג) הוא נמל התעופה הבינלאומי הגדול בישראל, ומשמש כשער הכניסה הראשי למדינה. בעת הקמתו על ידי הבריטים, לפני קום המדינה, כונה שדה התעופה בשם "שדה התעופה וילהלמה" על שם המושבה הטמפלרית וילהלמה (היום מושב "בני עטרות") הסמוכה, אשר על אדמותיה הוקם. בעבר הוא היה ידוע כ"שדה התעופה לוד" על שם העיר לוד הסמוכה לו מדרום. ב־1973, לאחר מותו של דוד בן-גוריון, ראש הממשלה הראשון של מדינת ישראל, הוסב שמו של נמל התעופה, והוא נקרא על שמו. השדה מופעל על ידי רשות שדות התעופה, ומשמש כמרכז הפעילות ומושב הנהלתה של חברת אל על, חברת הדגל של ישראל. עוד משמש הנמל כמרכז פעילותן של חברות התעופה הישראליות ישראייר וארקיע ושל חברת המטען ק.א.ל.. בשנת 2017 עברו בנמל 20,781,226 נוסעים. נמל התעופה משמש גם כמרכזה של התעשייה האווירית לישראל וכמקום מושבה של רשות שדות התעופה. רשות התעופה האזרחית שוכנת סמוך לו, באיירפורט סיטי.
איך מגיעים באמצעות תחבורה ציבורית  לנמל תעופה בן גוריון? - מידע על המקום
קל יותר להגיע לנמל תעופה בן גוריון באמצעות...