דלג לתוכן המרכזי

איך מגיעים לפארק השרון, חדרה באוטובוס?

צפה בפארק השרון, חדרה, על המפה

דרכי הגעה אל פארק השרון בחדרה, באמצעות תחבורה ציבורית

הקווים הבאים עוברים ליד פארק השרון

  • אוטובוסאוטובוס:

איך מגיעים לפארק השרון באוטובוס?

לחיצה על קו האוטובוס תתן לך הוראות הגעה מדויקות, תראה את הדרך על גבי המפה, ותציג את שעות ההגעה ואת לוחות הזמנים המעודכנים.

תחנות האוטובוס שנמצאות ליד פארק השרון בחדרה

  • מעלה האשלים/דרך החוף,26 דקות הליכה,

קווי אוטובוס לפארק השרון בחדרה

  • 29,נתניה,
  • 29א,נתניה,
שאלות ותשובות
  • מהן התחנות הקרובות ביותר אל פארק השרון?

    התחנות הקרובות לפארק השרון הן:

    • תחנת מעלה האשלים/דרך החוף נמצאת במרחק של 2023 מטרים ממך, 26 דקות הליכה.
  • אילו קווי אוטובוס עוצרים ליד פארק השרון?

    קווי האוטובוס האלה עוצרים ליד פארק השרון: 29

צפה בפארק השרון, חדרה, על המפה

אפליקציית הניידות העירונית הפופולארית ביותר ב-חדרה.
תכנון מסלול, זמני הגעה מעודכנים, התראות שירות, מפות ועוד

תחבורה ציבורית אל פארק השרון ב-חדרה

רוצה לדעת איך להגיע לפארק השרון בחדרה, ישראל? מוביט עוזרת לך למצוא את הדרך הטובה ביותר כדי להגיע לפארק השרון ומספקת לך הנחיות הגעה באמצעות התחבורה הציבורית, צעד אחר צעד.

Moovit מספקת מפות חינמיות והנחיות הגעה בזמן אמת כדי לעזור לך לנווט בעירך. אפשר לצפות כאן בלוחות זמנים, קווים ומסלולים, ולגלות כמה זמן ייקח לך להגיע לפארק השרון בזמן אמת.

רוצה למצוא את התחנה הקרובה ביותר לפארק השרון? הנה רשימת התחנות הקרובות ביותר ליעדך: מעלה האשלים/דרך החוף.

אוטובוס:

רוצה לראות אם יש קו אחר שמגיע ליעד מהר יותר? Moovit עוזרת לך למצוא קווים חלופיים או זמני הגעה מהירים יותר. אפשר לקבל הנחיות הגעה ממקום מסוים אל פארק השרון בקלות על ידי שימוש באפליקציית Moovit או באתר Moovit.

אנחנו הופכים את הנסיעה לפארק השרון לפשוטה, וזו בדיוק הסיבה שבגללה למעלה מ- 1.5 מליון נוסעים, כולל נוסעים בחדרה, סומכים על Moovit ורואים בה את האפליקציה הטובה ביותר לתחבורה הציבורית. לא צריך להוריד אפליקציה נפרדת לאוטובוס או לרכבת, ב-Moovit אפשר למצוא את כל המידע שצריך על כל סוגי התחבורה הציבורית, כולל כמובן את לוחות הזמנים המעודכנים ביותר עבור אוטובוסים ורכבות.

למידע על מחירים של אוטובוס, עלויות ותעריפי נסיעות לפארק השרון, יש לבדוק באפליקציית Moovit

מומלץ להשתמש באפליקציה כדי לנווט ליעדים נפוצים כמו שדה התעופה, בית חולים, מגרש ספורט, סופר, קניון, בית קפה, בית ספר, מכללה ואוניברסיטה.

מיקום: חדרה, ישראל

פארק השרון, חדרה
פארק השרון, חדרהפארק השרון הוא גן לאומי לצד כביש 4 והכניסה אליו היא דרך תחנת רכבת חדרה-מערב. זהו שטח רחב-ידיים, מיוער בעצי חרוב ואלון התבור, שריד ליער אלונים גדול שכיסה פעם את האזור מצפון הארץ, סמוך לחרמון ועד נחל איילון בדרום. חשיבותו של פארק השרון, המשתרע על פני 6,000 דונם, בכך שהוא מהווה יחידת נוף טבעית גדולה יחסית ושלמה, המכילה את מכלול נופי השרון. הפארק הוא "ריאה ירוקה" ושטח נוף פתוח המפריד בין הגוש היישובי של חדרה והגוש הבנוי של נתניה, ובעצם קיומו הוא מונע הפיכת האזור לרצף אורבני במישור החוף. בשטח הפארק נמצא שריד לביצות, שכיסו את כל האזור, מנעו עיבוד חקלאי של האדמות וגרמו למחלת המלריה. הביצות האלה יובשו, בקשיים רבים, ורק זכר נותר להן, השריד הגדול ביותר לביצות אלה היא שלולית חורף בריכת יער המושכת אליה בחורף עופות מים. בין עצי היער שבגן הלאומי יש עצי אקליפטוס רבים, מאלה שניטעו שם בתחילת המאה ה-20 כאמצעי עזר לייבוש הביצות. חלק מן הפארק הוא חוף הים שלידו, ובו גבעות כורכר ומפרצים. חלקו מתאים לרחצה, ובחלקים אחרים אפשר לצפות בבעלי חיים ימיים. בחולות הפארק צומחים צמחי מדבר וחופים אופייניים. הפארק גובל בגן לאומי נחל אלכסנדר ודרומה לו נמצאת שמורת נחל פולג שליד מכון וינגייט.
איך מגיעים באמצעות תחבורה ציבורית  לפארק השרון? - מידע על המקום

קווי תחבורה ציבורית עם התחנות הקרובות ביותר לפארק השרון בחדרה

קווי האוטובוס עם התחנות הקרובות ביותר לפארק השרון בחדרה

קל יותר להגיע לפארק השרון באמצעות...