דלג לתוכן המרכזי

איך מגיעים לקרו נפתלי, מ.א. מבואות החרמון באוטובוס?

צפה בקרו נפתלי, מ.א. מבואות החרמון, על המפה

דרכי הגעה אל קרו נפתלי במ.א. מבואות החרמון, באמצעות תחבורה ציבורית

הקווים הבאים עוברים ליד קרו נפתלי

  • אוטובוסאוטובוס:

איך מגיעים לקרו נפתלי באוטובוס?

לחיצה על קו האוטובוס תתן לך הוראות הגעה מדויקות, תראה את הדרך על גבי המפה, ותציג את שעות ההגעה ואת לוחות הזמנים המעודכנים.

תחנות האוטובוס שנמצאות ליד קרו נפתלי במ.א. מבואות החרמון

  • אגמון החולה,107 דקות הליכה,

קווי אוטובוס לקרו נפתלי במ.א. מבואות החרמון

  • 111,בני יהודה,
  • 179,חולתה,
  • 500,חיפה,
  • 505,חיפה,
  • 511,צפת,
  • 541,עפולה,
  • 542,עפולה,
  • 800 - בהזמנה מראש,תל אביב-יפו,
  • 840,תל אביב-יפו,
  • 845,תל אביב-יפו,
  • 963,ירושלים,
שאלות ותשובות
  • מהן התחנות הקרובות ביותר אל קרו נפתלי?

    התחנות הקרובות לקרו נפתלי הן:

    • תחנת אגמון החולה נמצאת במרחק של 8409 מטרים ממך, 107 דקות הליכה.
  • אילו קווי אוטובוס עוצרים ליד קרו נפתלי?

    קווי האוטובוס האלה עוצרים ליד קרו נפתלי: 34

צפה בקרו נפתלי, מ.א. מבואות החרמון, על המפה

אפליקציית הניידות העירונית הפופולארית ביותר ב-מ.א. מבואות החרמון.
תכנון מסלול, זמני הגעה מעודכנים, התראות שירות, מפות ועוד

תחבורה ציבורית אל קרו נפתלי ב-מ.א. מבואות החרמון

רוצה לדעת איך להגיע לקרו נפתלי במ.א. מבואות החרמון, ישראל? מוביט עוזרת לך למצוא את הדרך הטובה ביותר כדי להגיע לקרו נפתלי ומספקת לך הנחיות הגעה באמצעות התחבורה הציבורית, צעד אחר צעד.

Moovit מספקת מפות חינמיות והנחיות הגעה בזמן אמת כדי לעזור לך לנווט בעירך. אפשר לצפות כאן בלוחות זמנים, קווים ומסלולים, ולגלות כמה זמן ייקח לך להגיע לקרו נפתלי בזמן אמת.

רוצה למצוא את התחנה הקרובה ביותר לקרו נפתלי? הנה רשימת התחנות הקרובות ביותר ליעדך: אגמון החולה.

אוטובוס:

רוצה לראות אם יש קו אחר שמגיע ליעד מהר יותר? Moovit עוזרת לך למצוא קווים חלופיים או זמני הגעה מהירים יותר. אפשר לקבל הנחיות הגעה ממקום מסוים אל קרו נפתלי בקלות על ידי שימוש באפליקציית Moovit או באתר Moovit.

אנחנו הופכים את הנסיעה לקרו נפתלי לפשוטה, וזו בדיוק הסיבה שבגללה למעלה מ- 1.5 מליון נוסעים, כולל נוסעים במ.א. מבואות החרמון, סומכים על Moovit ורואים בה את האפליקציה הטובה ביותר לתחבורה הציבורית. לא צריך להוריד אפליקציה נפרדת לאוטובוס או לרכבת, ב-Moovit אפשר למצוא את כל המידע שצריך על כל סוגי התחבורה הציבורית, כולל כמובן את לוחות הזמנים המעודכנים ביותר עבור אוטובוסים ורכבות.

למידע על מחירים של אוטובוס, עלויות ותעריפי נסיעות לקרו נפתלי, יש לבדוק באפליקציית Moovit

מומלץ להשתמש באפליקציה כדי לנווט ליעדים נפוצים כמו שדה התעופה, בית חולים, מגרש ספורט, סופר, קניון, בית קפה, בית ספר, מכללה ואוניברסיטה.

מיקום: מ.א. מבואות החרמון, ישראל

קרו נפתלי, מ.א. מבואות החרמון
קרו נפתלי, מ.א. מבואות החרמוןקֶרֶן נַפְתָּלִי הוא הר בגובה של 510 מטרים מעל פני הים, השוכן בהרי נפתלי שבגליל העליון המזרחי, בין בקעת קדש מצפון ובקעת יחמור מדרום. מורדותיו המזרחיים של ההר משתפלים בתלילות בתוך כקילומטר מפסגתו עד לעמק החולה, שגובהו למרגלותיו הוא 80 מטרים מעל פני הים; ומההר נשקף מראה אל העמק ואל רמת הגולן מעבר לו. על פסגתו של ההר התגלו שרידיה של מצודה מהתקופה ההלניסטית, מצודת קרן נפתלי. בחפירות במקום נמצאו גם שרידים התיישבות מצומצמת מתקופת המקרא. ושל מקדש הלניסטים-רומי גדול יותר שהוקדש לאלה אתנה. עוד נמצאו במקום כתובת ביוונית אודות פלוני שתרם לתחזוקתו של המקום, בורות מים, חומות אבנים, מערות קבורה ושרידי רצפת פסיפס. ייתכן שראש ההר שימש כמאחז במערך ההגנה של תל קדש שמצפון-מערב לו. החשמונאים כבשו את המקום, ומציאת אבנים גדולות במשקל של יותר מ-100 ק"ג, אשר ייתכן ודורדרו במורד ההר לעבר חיילי אויב, רומזת לכך שבמקום ניטש קרב קשה. במלחמת העצמאות שכנה על ההר עמדה של ההגנה אשר הגנה על היישוב רמות נפתלי, השוכן כקילומטר צפונית-מערבית לפסגת ההר. העמדה נודעה בשמה הערבי "חירבת אל-הראווי". על מורדותיו הצפוניים של ההר ניטע יער נבי יושע שבו בעיקר עצי אורן, ומורדותיו המערביים והדרומיים נמצאים בתהליך הכרזה כגן לאומי (פברואר (2010). שביל ישראל חולף על פסגתו של ההר. דרך עפר משולטת, טובה לרכב גבוה ולטרקטורונים, יוצאת מכביש 886 ומגיעה לתצפית קרן נפתלי שם הותקן מצפור על שם רמי ברטל. מהמצפור מראה מרהיב (בימים בהירים ובשעות אחה"צ) על עמק החולה ובו מאגר עינן, שמורת החולה ואגמון חולה.

קווי תחבורה ציבורית עם התחנות הקרובות ביותר לקרו נפתלי במ.א. מבואות החרמון

קווי האוטובוס עם התחנות הקרובות ביותר לקרו נפתלי במ.א. מבואות החרמון

קל יותר להגיע לקרו נפתלי באמצעות...