דלג לתוכן המרכזי

איך מגיעים לרמות מאיר באוטובוס?

צפה ברמות מאיר על המפה

דרכי הגעה אל רמות מאיר, באמצעות תחבורה ציבורית

הקווים הבאים עוברים ליד רמות מאיר

    אוטובוסאוטובוס: 249435285127.

איך מגיעים לרמות מאיר באוטובוס?

לחיצה על קו האוטובוס תתן לך הוראות הגעה מדויקות, תראה את הדרך על גבי המפה, ותציג את שעות ההגעה ואת לוחות הזמנים המעודכנים.

תחנות האוטובוס שנמצאות ליד רמות מאיר

  • רמות מאיר/מזכירות,3 דקות הליכה,
  • יציץ/בית כנסת כתר תורה,29 דקות הליכה,

קווי אוטובוס לרמות מאיר

  • 28,רחובות,
  • 51,מזכרת בתיה,
  • 27,יציץ,
שאלות ותשובות
  • מהן התחנות הקרובות ביותר אל רמות מאיר?

    התחנות הקרובות לרמות מאיר הן:

    • תחנת רמות מאיר/מזכירות נמצאת במרחק של 170 מטרים ממך, 3 דקות הליכה.
    • תחנת יציץ/בית כנסת כתר תורה נמצאת במרחק של 2174 מטרים ממך, 29 דקות הליכה.
  • אילו קווי אוטובוס עוצרים ליד רמות מאיר?

    קווי האוטובוס האלה עוצרים ליד רמות מאיר: 249, 435.

  • איזו תחנת אוטובוס היא הקרובה ביותר לרמות מאיר?

    תחנת האוטובוס הקרובה ביותר לרמות מאיר היא רמות מאיר/מזכירות, שנמצאת במרחק הליכה של 3 דקות משם.

צפה ברמות מאיר על המפה

אפליקציית הניידות העירונית הפופולארית ביותר ב-רמות מאיר.
תכנון מסלול, זמני הגעה מעודכנים, התראות שירות, מפות ועוד

תחבורה ציבורית אל רמות מאיר

רוצה לדעת איך להגיע לרמות מאיר, ישראל? מוביט עוזרת לך למצוא את הדרך הטובה ביותר כדי להגיע לרמות מאיר ומספקת לך הנחיות הגעה באמצעות התחבורה הציבורית, צעד אחר צעד.

Moovit מספקת מפות חינמיות והנחיות הגעה בזמן אמת כדי לעזור לך לנווט בעירך. אפשר לצפות כאן בלוחות זמנים, קווים ומסלולים, ולגלות כמה זמן ייקח לך להגיע לרמות מאיר בזמן אמת.

רוצה למצוא את התחנה הקרובה ביותר לרמות מאיר? הנה רשימת התחנות הקרובות ביותר ליעדך: רמות מאיר/מזכירות; יציץ/בית כנסת כתר תורה.

אוטובוס:249435285127

רוצה לראות אם יש קו אחר שמגיע ליעד מהר יותר? Moovit עוזרת לך למצוא קווים חלופיים או זמני הגעה מהירים יותר. אפשר לקבל הנחיות הגעה ממקום מסוים אל רמות מאיר בקלות על ידי שימוש באפליקציית Moovit או באתר Moovit.

אנחנו הופכים את הנסיעה לרמות מאיר לפשוטה, וזו בדיוק הסיבה שבגללה למעלה מ- 1.5 מליון נוסעים, כולל נוסעים ברמות מאיר, סומכים על Moovit ורואים בה את האפליקציה הטובה ביותר לתחבורה הציבורית. לא צריך להוריד אפליקציה נפרדת לאוטובוס או לרכבת, ב-Moovit אפשר למצוא את כל המידע שצריך על כל סוגי התחבורה הציבורית, כולל כמובן את לוחות הזמנים המעודכנים ביותר עבור אוטובוסים ורכבות.

למידע על מחירים של אוטובוס, עלויות ותעריפי נסיעות לרמות מאיר, יש לבדוק באפליקציית Moovit

מומלץ להשתמש באפליקציה כדי לנווט ליעדים נפוצים כמו שדה התעופה, בית חולים, מגרש ספורט, סופר, קניון, בית קפה, בית ספר, מכללה ואוניברסיטה.

מיקום: רמות מאיר, ישראל

רמות מאיר
רמות מאיררָמוֹת מֵאִיר הוא מושב עובדים, הנמצא כ-4 ק"מ דרומית מזרחית לרחובות במועצה אזורית גזר. נוסד בשנת 1949. המושב משתייך לתנועת המושבים וקרוי על שמו של ד"ר מאיר רוזוב עסקן יהודי-ציוני מארצות הברית אשר ייצג קבוצת יהודים עשירים אמריקאים. רוזוב רכש בשמם אדמות רבות בשפלה מתוך רעיון להקים חוות חקלאיות, בתחילת המאה הקודמת הוא רכש ממוכתר הכפר הערבי נענה אשר שרידיו נמצאים בין פרדסי המושב לכביש 6. האדמות אשר רכש שימשו בשלב ראשון להקמת האגודה החקלאית גני הדר ולאחר מכן חלק מהאדמות שימשו לקיבוץ נען וב-1949 גם מושב רמות מאיר. רמות מאיר הוקם כמושב שיתופי על ידי קבוצת חיילי מח"ל משוחררי מלחמת העצמאות. בשנים הראשונות עזבו רבים מהמייסדים את המושב ובשנת 1954 נותרו בו 27 משפחות.בשנת 1965 התפרק המושב וננטש כמעט לגמרי, פרט למספר מצומצם של משפחות (כ־3 עד 4 משפחות) שנותר במקום. בשנת 1968 הוקם בפריז גרעין עלייה השייך לתנועה ציונה. גרעין זה עלה בשנת 1969 ארצה ויישב מחדש את רמות מאיר. למושב הגיעו תחילה שלושה אנשים כדאי לבדוק את השטח לפני העלייה הצרפתית ליישוב אחד מהם היה פול בלאיש הם הגיעו וצילמו את המושב כדי לשכנע אנשים לעלות וכדי להראות למי שתיכנן את המושב . המושב עסק בעברו בגידולי חקלאות: חממות ורדים, פרדסים, לולי הודים. היום ישנו מיעוט של חקלאים העוסק במטעים, פרחים, פטריות וזיתים לשמן. רמות מאיר ממוקם בסמוך ליישובים גני הדר, קיבוץ נען, ויציץ. בשטחי יישובים אלו היה בעבר יישוב ערבי בשם נענה, ממנו נגזר שם הקיבוץ נען. נענה הוקם על חורבותיו של יישוב ביזנטי עתיק ולפיכך ניתן גם היום למצוא בפרדסי המושב אבני פסיפס, זכוכית ביזנטית וחרסים מהתקופות השונות. דרומית-מזרחית למושב נמצאת שמורת טבע בשם "עינות גיבתון". מעל עינות גיבתון מצוי תל כנעני אשר בחפירות שהיו בו נמצא מטמון מטבעות גדול. במושב פועלת תנועת הנוער "בני המושבים", תנועת הנוער של "תנועת המושבים". הסניף במושב פועל בשיתוף עם גני הדר, ונקרא רמג"ה (רמות מאיר-גני הדר). בכניסה למושב יש חורשת אקליפטוסים ובעונת החורף יש פריחה נרחבת של צבעונים אדומים. רב המושב הוא הרב אילן סעדה. יו"ר הוועד המקומי היא איריס אלבז.
איך מגיעים באמצעות תחבורה ציבורית  לרמות מאיר? - מידע על המקום

היעזר ב-Moovit לנסיעה ממקום למקום ברמות מאיר בעזרת קווי תחבורה ציבורית, לבחירתך.

אנו נציג לך מהם מסלולי הנסיעה המומלצים/המהירים/הנוחים ביותר ליעדך ברמות מאיר , נכוון אותך איזה קו אוטובוס או רכבת עליך לקחת, באיזו תחנה עליך לרדת מהקו ונמליץ לך באיזה מאמצעי התחבורה הציבורית הכי כדאי לך לעשות שימוש. כמו שאתה מבין, עם Moovit הדרך להגיע לכל מקום ברמות מאיר היא קלה ופשוטה

בנסיעה לכל יעד ברמות מאיר אפשר להשתמש בניווט ה-LIVE של Moovit עם התראות הנסיעה, כדי לדעת מה מרחק ההליכה, משך ההמתנה לקו, מספר תחנות הנסיעה ו-Moovit תודיע לך באיזו תחנה לרדת ככל שתתקרב אליה. אין צורך לבדוק את המפה כל הזמן.

רוצה לדעת איך נוסעים בתחבורה ציבורית ברמות מאיר או איך משלמים על תחבורה ציבורית ברמות מאיר? אפליקציית התחבורה הציבורית Moovit יכולה לעזור לך לנווט בתחבורה ציבורית בקלות, ובתשלום מינימלי. היא כוללת מחירי תחבורה ציבורית ומחירי כרטיסים. היית רוצה מפה של קווי התחבורה הציבורית ברמות מאיר? אפליקציית התחבורה הציבורית Moovit מציגה את כל מפות התחבורה הציבורית ברמות מאיר עם כל מסלולי האוטובוס והתחנות בצורה אינטראקטיבית.

ב-רמות מאיר יש 1 סוגי תחבורה ציבורית: אוטובוס, המופעלים על ידי מספר מפעילות תחבורה ציבורית, כולל דן (Dan), הרכבת הקלה תל אביב - תבל - הקו האדום, רכבת ישראל (Israel Railways), אגד (Egged), מטרופולין (Metropoline), קווים (Kavim), אלקטרה אפיקים (Electra Afikim), נתיב אקספרס (Nateev Express), אקסטרה (Extra), אקסטרה ירושלים, הרכבת הקלה ירושלים - כפיר, דן בדרום (Dan Badarom), דן באר שבע (Dan Beer-Sheva), אלקטרה אפיקים תחבורה (Electra Afikim Tachbura) ו- סופרבוס (Superbus).

קווי תחבורה ציבורית עם התחנות הקרובות ביותר לרמות מאיר

קווי האוטובוס עם התחנות הקרובות ביותר לרמות מאיר

קל יותר להגיע לרמות מאיר באמצעות...