דלג לתוכן המרכזי

איך מגיעים לתל אביב יפו באוטובוס, רכבת ישראל או הסעה מאורגנת?

צפה בתל אביב יפו על המפה

דרכי הגעה אל תל אביב יפו, באמצעות תחבורה ציבורית

הקווים הבאים עוברים ליד תל אביב יפו

  • אוטובוסאוטובוס:
  • רכבת ישראלרכבת ישראל:

איך מגיעים לתל אביב יפו באוטובוס?

לחיצה על קו האוטובוס תתן לך הוראות הגעה מדויקות, תראה את הדרך על גבי המפה, ותציג את שעות ההגעה ואת לוחות הזמנים המעודכנים.

איך מגיעים לתל אביב יפו ברכבת ישראל?

לחיצה על קו הרכבת ישראל תתן לך הוראות הגעה מדויקות, תראה את הדרך על גבי המפה, ותציג את שעות ההגעה ואת לוחות הזמנים המעודכנים.

תחנות האוטובוס שנמצאות ליד תל אביב יפו

  • דרך השלום/חביבה רייק,4 דקות הליכה,
  • עליית הנוער/כצנלסון,5 דקות הליכה,

קווי אוטובוס לתל אביב יפו

  • 43,בת ים,
  • 64,פתח תקווה,
  • 116,קריית אונו,
  • 278,אלעד,
  • 364,פתח תקווה,
  • 463,גבעת שמואל,
  • 473,ראש העין,
  • 477,ראש העין,
  • 478,ראש העין,
  • 11,מסוף הטייסים,
שאלות ותשובות
  • מהן התחנות הקרובות ביותר אל תל אביב יפו?

    התחנות הקרובות לתל אביב יפו הן:

    • תחנת דרך השלום/חביבה רייק נמצאת במרחק של 242 מטרים ממך, 4 דקות הליכה.
    • תחנת עליית הנוער/כצנלסון נמצאת במרחק של 299 מטרים ממך, 5 דקות הליכה.
  • אילו קווי אוטובוס עוצרים ליד תל אביב יפו?

    קווי האוטובוס האלה עוצרים ליד תל אביב יפו: , , ,

  • אילו קווי רכבת ישראל עוצרים ליד תל אביב יפו?

    קווי הרכבת ישראל האלה עוצרים ליד תל אביב יפו: ,

  • איזו תחנת אוטובוס היא הקרובה ביותר לתל אביב יפו?

    תחנת האוטובוס הקרובה ביותר לתל אביב יפו היא דרך השלום/חביבה רייק, שנמצאת במרחק הליכה של 4 דקות משם.

צפה בתל אביב יפו על המפה

אפליקציית הניידות העירונית הפופולארית ביותר ב-תל אביב-יפו.
תכנון מסלול, זמני הגעה מעודכנים, התראות שירות, מפות ועוד

תחבורה ציבורית אל תל אביב יפו

רוצה לדעת איך להגיע לתל אביב יפו, ישראל? מוביט עוזרת לך למצוא את הדרך הטובה ביותר כדי להגיע לתל אביב יפו ומספקת לך הנחיות הגעה באמצעות התחבורה הציבורית, צעד אחר צעד.

Moovit מספקת מפות חינמיות והנחיות הגעה בזמן אמת כדי לעזור לך לנווט בעירך. אפשר לצפות כאן בלוחות זמנים, קווים ומסלולים, ולגלות כמה זמן ייקח לך להגיע לתל אביב יפו בזמן אמת.

רוצה למצוא את התחנה הקרובה ביותר לתל אביב יפו? הנה רשימת התחנות הקרובות ביותר ליעדך: דרך השלום/חביבה רייק; עליית הנוער/כצנלסון.

אוטובוס:רכבת ישראל:

רוצה לראות אם יש קו אחר שמגיע ליעד מהר יותר? Moovit עוזרת לך למצוא קווים חלופיים או זמני הגעה מהירים יותר. אפשר לקבל הנחיות הגעה ממקום מסוים אל תל אביב יפו בקלות על ידי שימוש באפליקציית Moovit או באתר Moovit.

אנחנו הופכים את הנסיעה לתל אביב יפו לפשוטה, וזו בדיוק הסיבה שבגללה למעלה מ- 1.5 מליון נוסעים, כולל נוסעים בתל אביב-יפו, סומכים על Moovit ורואים בה את האפליקציה הטובה ביותר לתחבורה הציבורית. לא צריך להוריד אפליקציה נפרדת לאוטובוס או לרכבת, ב-Moovit אפשר למצוא את כל המידע שצריך על כל סוגי התחבורה הציבורית, כולל כמובן את לוחות הזמנים המעודכנים ביותר עבור אוטובוסים ורכבות.

למידע על מחירים של אוטובוס, רכבת ישראל ו- הסעה מאורגנת, עלויות ותעריפי נסיעות לתל אביב יפו, יש לבדוק באפליקציית Moovit

מומלץ להשתמש באפליקציה כדי לנווט ליעדים נפוצים כמו שדה התעופה, בית חולים, מגרש ספורט, סופר, קניון, בית קפה, בית ספר, מכללה ואוניברסיטה.

מיקום: תל אביב-יפו, ישראל

תל אביב יפו
תל אביב יפותֵּל אָבִיב-יָפוֹ (בערבית: تل أَبيب-يافا), המוכרת לרוב כתל אביב, היא עיר במחוז תל אביב בישראל, במישור החוף הדרומי, המרכזית מבין ערי גוש דן והשנייה בגודל אוכלוסייתה בישראל. העיר חברה בארגון פורום ה־15. תל אביב-יפו שוכנת לחוף הים התיכון על אדמת כורכר. בשטחה זורמים נחל הירקון ונחל איילון. היא גובלת ממערב בים התיכון; מדרום בערים בת ים וחולון; ממזרח בערים רמת גן, גבעתיים, בני ברק ופתח תקווה; ומצפון בערים רמת השרון והרצליה. תל אביב היא מטרופולין המהווה את מרכז הכלכלה, התרבות, התקשורת והאמנות של ישראל. שוכנים בה מרכזי המערכת הבנקאית של ישראל, הבורסה לניירות ערך, שגרירויות ונציגויות בינלאומיות, מערכות העיתונים הגדולים בישראל, התיאטרון הלאומי, התזמורת הפילהרמונית, בית העצמאות (בו הוכרז על הקמת המדינה) ומרכזי תרבות ארציים נוספים. "העיר הלבנה" בתל אביב הוכרה בשנת 2003 כאתר מורשת עולמית. תל אביב-יפו מוגדרת כ"עיר עולם בהתהוות". העיר היא אחת הערים המתוירות בישראל, עם כמיליון וחצי תיירים זרים בשנה. לתל אביב תפקיד מרכזי בהוויה הישראלית. רבים מהאירועים ההיסטוריים והמחאתיים שעיצבו את זהותה ואופיה של המדינה מראשית דרכה ועד היום התרחשו בה. בעיר מתגוררים (נכון לסוף 2017) בערך 443,900 תושבים, ומספר התושבים לקמ"ר הוא 8,572 איש. באותה עת התגוררו במחוז תל אביב 1,318,300 איש, ואוכלוסיית המטרופולין מנתה 3,918,800 נפש. בתל אביב פועלים (נכון לשנת 2015) למעלה מ70 אלף בתי עסק המהווים 13 אחוז מכלל העסקים בישראל. בעיר בולטת תופעת היוממות הגדולה בישראל – כ־64% מהעובדים בתל אביב גרים מחוצה לה. עיר הנמל העתיקה יפו הייתה ראשיתה של העיר תל אביב-יפו. יפו נחשבת לאחת מערי הנמל העתיקות בעולם; היא נזכרת בתנ"ך ובמקורות קדומים אחרים, ובמשך דורות שימשה שער כניסה ימי לארץ ישראל. לבד מיפו, התקיימו לאורך ההיסטוריה מספר ניכר של יישובים בשטחה של תל אביב. בראשית המאה ה־19 גדלה האוכלוסייה היהודית ביפו, וברבע האחרון של המאה ה-19 החלה התיישבות יחידים מחוץ לחומות יפו ולאחריה הקמת שכונות חדשות, כמו שכונות נווה צדק, מחנה יהודה, נווה שלום, יפה נוף וכרם התימנים מצפון ליפו. תל אביב זכתה לכינוי "העיר העברית הראשונה" מכיוון שהייתה המיזם היהודי הראשון לבניית עיר בארץ ישראל בתקופת שיבת ציון המודרנית. היה זה מיזם חדשני של ציבור מאורגן, שחלקו אנשי היישוב הישן וחלקו אנשי היישוב החדש בשיתוף עם מוסד ציוני בראשית דרכו – קרן קיימת לישראל. המטרה המוצהרת הייתה להקים עיר עברית לצד יפו הערבית, אך בתוך כארבעה עשורים צמחה תל אביב לכרך שהיה גדול פי כמה מיפו. רשויות המנדט הבריטי העניקו לתל אביב מעמד של עיר בינואר 1934. ב־1949, לאחר הקמת מדינת ישראל, אוחדו מוניציפלית שתי הערים ונוצרה עיריית תל אביב-יפו המנהלת את העיר המאוחדת, אף שבמובנים מסוימים עדיין נהוג להתייחס ליפו ולתל אביב כאל שתי ישויות אורבניות נפרדות. בשנת 2009 חגגה העיר מאה שנים להיווסדה.
איך מגיעים באמצעות תחבורה ציבורית  לתל אביב יפו? - מידע על המקום

קווי תחבורה ציבורית עם התחנות הקרובות ביותר לתל אביב יפו

קווי האוטובוס עם התחנות הקרובות ביותר לתל אביב יפו

Transit iconTransit iconTransit iconTransit iconTransit iconTransit icon
קל יותר להגיע לתל אביב יפו באמצעות...