דלג לתוכן המרכזי

איך מגיעים למסוף רידינג, תל אביב-יפו באוטובוס?

צפה במסוף רידינג, תל אביב-יפו, על המפה

דרכי הגעה אל מסוף רידינג בתל אביב-יפו, באמצעות תחבורה ציבורית

הקווים הבאים עוברים ליד מסוף רידינג

  • אוטובוסאוטובוס:

איך מגיעים למסוף רידינג באוטובוס?

לחיצה על קו האוטובוס תתן לך הוראות הגעה מדויקות, תראה את הדרך על גבי המפה, ותציג את שעות ההגעה ואת לוחות הזמנים המעודכנים.

תחנות האוטובוס שנמצאות ליד מסוף רידינג בתל אביב-יפו

  • רדינג,1 דקות הליכה,

קווי אוטובוס למסוף רידינג בתל אביב-יפו

  • 5,המעפילים/דניאל,
שאלות ותשובות
  • מהן התחנות הקרובות ביותר אל מסוף רידינג?

    התחנות הקרובות למסוף רידינג הן:

    • תחנת רדינג נמצאת במרחק של 63 מטרים ממך, 1 דקות הליכה.
  • אילו קווי אוטובוס עוצרים ליד מסוף רידינג?

    קווי האוטובוס האלה עוצרים ליד מסוף רידינג: 104, 247, 4-שירות, 4א-שירות

  • איזו תחנת אוטובוס היא הקרובה ביותר למסוף רידינג בתל אביב-יפו?

    תחנת האוטובוס הקרובה ביותר למסוף רידינג בתל אביב-יפו היא רדינג, שנמצאת במרחק הליכה של 1 דקות משם.

צפה במסוף רידינג, תל אביב-יפו, על המפה

אפליקציית הניידות העירונית הפופולארית ביותר ב-תל אביב-יפו.
תכנון מסלול, זמני הגעה מעודכנים, התראות שירות, מפות ועוד

תחבורה ציבורית אל מסוף רידינג ב-תל אביב-יפו

רוצה לדעת איך להגיע למסוף רידינג בתל אביב-יפו, ישראל? מוביט עוזרת לך למצוא את הדרך הטובה ביותר כדי להגיע למסוף רידינג ומספקת לך הנחיות הגעה באמצעות התחבורה הציבורית, צעד אחר צעד.

Moovit מספקת מפות חינמיות והנחיות הגעה בזמן אמת כדי לעזור לך לנווט בעירך. אפשר לצפות כאן בלוחות זמנים, קווים ומסלולים, ולגלות כמה זמן ייקח לך להגיע למסוף רידינג בזמן אמת.

רוצה למצוא את התחנה הקרובה ביותר למסוף רידינג? הנה רשימת התחנות הקרובות ביותר ליעדך: רדינג.

אוטובוס:

רוצה לראות אם יש קו אחר שמגיע ליעד מהר יותר? Moovit עוזרת לך למצוא קווים חלופיים או זמני הגעה מהירים יותר. אפשר לקבל הנחיות הגעה ממקום מסוים אל מסוף רידינג בקלות על ידי שימוש באפליקציית Moovit או באתר Moovit.

אנחנו הופכים את הנסיעה למסוף רידינג לפשוטה, וזו בדיוק הסיבה שבגללה למעלה מ- 1.5 מליון נוסעים, כולל נוסעים בתל אביב-יפו, סומכים על Moovit ורואים בה את האפליקציה הטובה ביותר לתחבורה הציבורית. לא צריך להוריד אפליקציה נפרדת לאוטובוס או לרכבת, ב-Moovit אפשר למצוא את כל המידע שצריך על כל סוגי התחבורה הציבורית, כולל כמובן את לוחות הזמנים המעודכנים ביותר עבור אוטובוסים ורכבות.

למידע על מחירים של אוטובוס, עלויות ותעריפי נסיעות למסוף רידינג, יש לבדוק באפליקציית Moovit

מומלץ להשתמש באפליקציה כדי לנווט ליעדים נפוצים כמו שדה התעופה, בית חולים, מגרש ספורט, סופר, קניון, בית קפה, בית ספר, מכללה ואוניברסיטה.

מסוף רידינג כתובת: רחוב שדרות רוקח בתל אביב-יפו

מסוף רידינג, תל אביב-יפו
מסוף רידינג, תל אביב-יפומסוף רדינג הוא מסוף תחבורה ציבורית, השוכן בשדרות רוקח בצפון תל אביב, והקרוי על שם תחנת הכוח רדינג הנמצאת בסמוך לו. המסוף גובל בבית הלוויות של תל אביב ממזרח, בשדרות רוקח מדרום, בנחל הירקון ממערב ובחוות הדלק של תחנת הכוח רדינג מצפון. מסוף רדינג הוקם כחלק מתפיסה שאומצה בשנות ה-70 ובשנות ה-80, ואשר מטרתה הייתה לרכז את תחנות המוצא של קווי האוטובוסים בתל אביב במסופים מרכזיים. מסופים אלה הוקמו בשיטת חנה וסע, והם פינו את רחובות העיר מאוטובוסים חונים. חניונים דומים הוקמו, בין היתר, במסוף כרמלית, במסוף 2000 ובמסוף אוניברסיטת תל אביב. אל מסוף רדינג הועברו תחנות המוצא של מספר קווי אוטובוס, בעיקר מכיכר פלומר שבמגרשי התערוכה הישנים, בצידו הדרומי של הירקון. כיום פועלים במסוף אוטובוסים של חברות דן, אגד, קווים, מטרופולין ונתיב אקספרס,אפיקים וכן תחנת המוצא של מוניות השירות בקו 4. מהמסוף יוצאים קווי אוטובוס לרחבי תל אביב, לחולון, בת ים, ראשון לציון ואל בקעת אונו, וכן אל השרון והשומרון. התנועה במסוף רבה, ומדי יום מגיעים אליו ויוצאים ממנו מאות אוטובוסים. סמוך למסוף שוכנים שלושה מגרשי חניה שבהם 1,500 מקומות חניה סך הכל. במטרה לעודד את השימוש במסוף, בוטלה האגרה במגרשי החניה באמצע שנת 2008‏. החל מקיץ 2009, משמש המסוף תחנת מוצא לרוב קווי הלילה המופעלים בגוש-דן ולקווי הלילה הבין העירוניים.
איך מגיעים באמצעות תחבורה ציבורית  למסוף רידינג? - מידע על המקום

קווי תחבורה ציבורית עם התחנות הקרובות ביותר למסוף רידינג בתל אביב-יפו

קווי האוטובוס עם התחנות הקרובות ביותר למסוף רידינג בתל אביב-יפו

קל יותר להגיע למסוף רידינג באמצעות...